הג'וב החדש של ליבי נחימובסקי

בית האופנה גולברי בחר צוות פרזנטוריות רחב לכבוד השנה החדשה, ביניהן יוצרת התוכן ליבילנד • אילנית לוי תמשיך להוביל את קמפיין סתיו-חורף

ליבי נחימובסקי בקמפיין של גולברי. צילום: שי יחזקאל

יוצרת התוכן, הפועלת בעיקר במגזר הדתי, אם לשישה ילדים, שהצליחה לבסס לעצמה קהל רחב ברשתות החברתיות, ליבי נחימובסקי (ליבילנד) נבחרה לקחת חלק בנבחרת המשפיעניות החדשה של רשת האופנה "גולברי". 

לצדה נבחרו גם מנחתה הטלוויזיה ויוצרת תוכן ירדן הראל והשופטת בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" לאה ינאי. השלוש יככבו לצד הפרזנטורית הקבועה של המותג, אילנית לוי, שתמשיך להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2026, בהשקעה של מיליון שקלים. 

הקמפיין החדש לכבוד עונת החגים יעלה בשבוע הקרוב בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של המותג, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.

נבחרת המשפיעניות החדשה של גולברי, צילום: שי יחזקאל

במסגרת זו ייחשף גם סיפורן האישי של השגרירות, בהקשר לכניסה לשנה החדשה. במקביל תוצג קולקציית החגים של המותג, הכוללת שמלות, חצאיות, חליפות, ז'קטים ואוברולים בגווני לבן ושמנת.

נבחרת המשפיעניות החדשה של גולברי בקולקציית החג, צילום: שי יחזקאל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו