דני לוי הופכת לשם החם גם בזירה המקומית. האישה שאחראית על המלתחה של קים קרדשיאן הופכת בפעם הראשונה בקריירה הענפה שלה לפרזנטורית, כאשר היום (ב') הוכרז כי היא נבחרה על ידי אסתי לאודר ישראל להוביל את הקמפיינים הדיגיטליים של מותגי הביוטי הנחשבים MAC ו-TOM FORD.
לוי, שמתגוררת על קו ישראל-לוס אנג'לס, ידועה כסטייליסטית של קרדשיאן, האישה המצולמת ביותר בעולם וכעת היא מקבלת במה בזכות עצמה גם בישראל. המהלך נועד להכניס את הסטייל הבינלאומי לשוק המקומי ולהציב סטנדרט אחר לגמרי של אופנה וטיפוח, כך על פי המותג.
"דני לוי מביאה איתה שילוב ייחודי של מקצוענות, אותנטיות ונראות בינלאומית". אמר אורן רווח, יו״ר קבוצת החברות אסתי לאודר: "הבחירה בה למאק ולטום פורד משקפת את הרצון שלנו לייצר חיבור אמיתי עם קהל ישראלי צעיר, אופנתי ומעודכן".
עבור MAC ו-TOM FORD, מדובר בחיבור מתבקש: פרזנטורית עם מראה בינלאומי, קהל עוקבים נאמן וחוש בלתי מתפשר לאופנה. ועבור השוק המקומי, זו לא פחות מזריקת סטייל עולמית בתעשייה הישראלית.


