פחות משבוע אחרי שנפרדה מהבית הכי מצולם בארץ, שלקה (שלי סנדרוב-אלמקייס) כבר מוצאת את עצמה שוב מול מצלמות – הפעם של סט צילומים לפרסומת.
מותג השיער הישראלי REDEFINE בחר בה לפרזנטורית של סדרת המאצ’ה החדשה, עם תג מחיר שגורם אפילו לדיירי "האח הגדול" להרים גבה.
מהבית הסגור לסט הפתוח
REDEFINE הוא מותג מקומי צעיר, שמתאפיין בשיווק ישיר, עיצוב מינימליסטי ומחירים ידידותיים. עכשיו, עם סדרת המאצ’ה החדשה, המותג בוחר להמר על השם החם של הרגע: כוכבת "האח הגדול" רגע אחרי ההדחה.
שלקה הייתה מהדמויות הבולטות בעונה הנוכחית של "האח הגדול". ההדחה שלה בשבת שעברה, פחות משבוע לפני החתימה על החוזה, לא ציננה את הבאזז סביבה.
בראיון למוסף "שישבת" של "ישראל היום", היא אומרת, "יש לי חוסר ביטחון מטורף. לא היה לי ביטחון. אני לא מסתכלת על המראה ואוהבת את עצמי, אבל אולי הצלחתי לגרום לדיירות אחרות לאהוב את עצמן יותר".
במערך יחסי הציבור של המותג מציינים כי על יום הצילום והובלת הקמפיין תקבל הצעירה בת ה־19 סכום המוערך במאות אלפי שקלים – הישג מרשים למי שרק לפני ימים ספורים עוד ניהלה ויכוחים סוערים בסלון המפורסם במדינה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
