בין כריות לאאוטפיטים: כוכב הרשת מצטלם לקמפיין אופנה

יוצר התוכן ומבקר האופנה ברשתות החברתיות, שגיא לירן, נבחר להוביל את קמפיין האופנה הראשון של מותג הלייף סטייל TAKEANAP • "אופנה שלא נופלת לקלישאות של טרנד חולף"

שגיא לירן בקמפיין של TAKEANAP. צילום: סטודיו TAKEANAP

אושיית הרשת ומבקר האופנה שגיא לירן, שהפך לאחד הקולות הבולטים בזירת האופנה הדיגיטלית בזכות הסיקורים שלו, פורץ את גבולות המסך ומצטלם לקמפיין אופנה ראשון מחוץ לאינסטגרם.

לירן נבחר להוביל את הקמפיין של קולקציית הבכורה של מותג הלייף סטייל הישראלי TAKEANAP, שמרחיב בימים אלו את פעילותו מעולם הטקסטיל הביתי לעולם האופנה. הקולקציה החדשה, Double Wear, מציעה דרופ יוניסקס ראשון של פריטים מינימליסטיים ונונשלנטיים, שנתפרו בגזרה מדויקת ובקו עיצובי שקט ואלגנטי - כזה שמתאים באותה מידה גם לשהייה בבית וגם ליציאה ממנו. הקולקציה המלאה צפויה להיחשף בהמשך השנה.

"אני רגיל לבקר קולקציות של אחרים". שגיא לירן // סטודיו TAKEANAP

"אני רגיל לבקר קולקציות של אחרים", אומר לירן, "אבל הפעם ניתנה לי הזדמנות לקחת חלק בקולקציה שנראית בדיוק כמו שאני חושב שאופנה צריכה להיראות – מינימלית, חכמה, מדויקת. לא צעקנית, לא נופלת לקלישאות של טרנד חולף. TAKEANAP עשו כאן מהלך שבאמת שווה להכניס לארון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו