בשווי רבע מיליון שקלים: כוכב "האח הגדול" קוטף קמפיין

לרגל ט"ו באב, רשת התכשיטים אימפרס משיקה לראשונה קולקציית גברים • לקמפיין היא בחרה בכוכב "האח הגדול" לשעבר, שי חי

שי חי בקמפיין לאימפרס , יוסי לזרוף
שי חי בקמפיין לאימפרס. צילום: יוסי לזרוף

רשת התכשיטים אימפרס משיקה השבוע קולקציית גברים ראשונה תחת השם IMPRESS MEN, בליווי קמפיין חדש בכיכובו של כוכב "האח הגדול" לשעבר שי חי. ההשקה מתוזמנת לקראת חג האהבה הישראלי, ט"ו באב.

הקמפיין החדש מנסה לשנות את התפיסה המקובלת של תכשיטים כמוצר נשי. הרשת השקיעה כרבע מיליון שקלים בקמפיין שיעלה בפלטפורמות דיגיטליות וברשתות החברתיות.

שי חי בקמפיין של אימפרס / צילום: יוסי לזרוף 

שי חי, שמככב בקמפיין, אומר: "התכשיטים הם לא סתם אקססוריז. הם אמירה. על אהבה, חופש וזהות. כל תכשיט שאני עונד חייב להתחבר למשהו בי, לזיכרון, לרגש, לחלק מהמסע שלי. גבר שמפחד להראות רגש, מפחד להראות חולשה או תשוקה – מפסיד את העיקר. מבחינתי, גבר אמיתי הוא זה שלא מתבייש להיות מי שהוא. וזה בדיוק מה שהקולקציה הזו משדרת. עוצמה שקטה. דיוק. אמת". 

שי חי בקמפיין לאימפרס / צילום: יוסי לזרוף

על פי נתוני חברות אשראי, תכשיטים מדורגים במקום השלישי ברשימת המתנות הנרכשות ביותר לט"ו באב בישראל, אחרי שוקולדים ופרחים. כ-18% מהישראלים בוחרים לרכוש תכשיט כמתנה לבן או בת הזוג לחג זה.

הנתונים מראים כי צרכנים נוטים יותר ויותר למתנות בעלות ערך רגשי ועמידות, שמעבר לחגיגת הרגע מהוות תזכורת מתמשכת.

הקולקציה החדשה כוללת פריטים משולבי עור, כסף ומתכות נוספות, במחירים שנעים בין 290-340 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...