"זה פשוט מכוער": קיילי ג'נר גורמת לסערה

כוכבת הריאליטי מככבת בקמפיין החדש של מותג העל מיו מיו, אבל לא כולם מתלהבים מהתוצאה • "המשפיענים הרגו את האופנה"

קיילי ג'נר למיו מיו. צילום: אינסטגרם

קיילי ג'נר אולי זכתה באחד הג'ובים הנחשקים ביותר באופנה הגבוהה, כשהיא מככבת בקמפיין סתיו/חורף 2025 של מיו מיו, אבל לפי התגובות, עושה רושם כי לא כולם מתרשמים.

כוכבת הריאליטי בת ה-27 מופיעה בסדרת תמונות חדשות של הלייבל הפופולרי, מותג הבת של פראדה, כפי שנחשף השבוע על ידי המותג והמנהלת האמנותית שלו, מיוצ'ה פראדה. על הסטיילינג אמונה לוטה וולקובה שניסתה  לשקף את השילוב הייחודי של המותג הנע בין אינטלקטואליות מוזרה, מרד נעורים ואופנה גבוהה. אבל הנוכחות של ג'נר, כך טוענים מבקרים רבים, פוספסה לחלוטין.

קילי ג'נר למיו מיו / אינסטגרם

"זה כל כך לא מתאים למותג"

הקולקציה עצמה היא מיו מיו קלאסית. אחת מהתמונות המרכזיות בקמפיין מציגה את ג'נר בקרדיגן סרוג עבה בצבע ירוק מעל גופיה לבנה, חצאית תואמת שמסתיימת באמצע הירך, וגרביים מעוטרים עד השוק בשילוב נעלי עור שחורות. לוק נוסף מראה אותה בחולצת פולו כחולה עם בנדו אדום מתחת, כובע רפוי, מכנסיים אפורים ואביזרים כבדים. הלוק השלישי הוא מינימליזם חלק, עם מעיל סאטן שחור, תיק ורוד ועוד משילוב הגרביים והנעליים המיוחד.

אבל הביקורות הגיעו פחות על הבגדים ויותר על הפנים שמאחוריהם. "היא לא מספיק קפריזית כדי להיות מיו מיו גירל", כתב משתמש אחד בטוויטר, והדהד את הרגשות של עשרות אחרים שמתאבלים על מה שהם רואים כבגידה בזהות המותג.

"זה מה שמשפיענים עושים לאופנה - הורגים אותה בעדינות", הגיב משתמש אחר. "הפנים לא מתאימות לסטיילינג", ציין מישהו נוסף.

"התמונות האלה כל כך גרועות, לא נעים מקיילי - אבל מה לעזאזל מיו מיו עושים?", הוסיפה מישהי, ואחרת חידדה: "זה פשוט מכוער". 

"המבט בעיניים שלה כל כך... ריק?"

המבקרים לא רק היו ספקניים לגבי ההתאמה של ג'נר לטון המשחקי והניסויי של מיו מיו. הם גם הטילו ספק באיכות התמונות עצמן.

"לא רק על בחירת הדוגמנית. התמונות האלה באמת גרועות. חשבתי שמיו מיו טובים בשמירה על אותנטיות המותג", נכתב בפוסט אחד. "התמונות האלה נראות כמו כשאני מתחננת לחברות שלי לצלם אותי", התלוצצה מישהי אחרת. 

"המבט בעיניים שלה כל כך... ריק? אני לא יודעת איך להסביר את זה", כתבה אחרת, והדגישה את מה שרבים רואים כאנרגיה חסרת חיים או מנותקת בתמונות.

הקמפיין נועד, כנראה, להיות הצהרת אופנה גבוהה. אבל לחלק, זה נראה יותר כמו צילום משפיענית גרוע.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Miu Miu‎‏ (@‏‎miumiu‎‏)‎‏

"איפה הסופרמודל?"

הביקורת גם נגעה בדעיכת היופי הלא-קונבנציונלי והדוגמניות לטובת עליית הסלבריטאים והמשפיענות בתעשיית האופנה.

"האופנה באמת מתה," פרסם אחד. "איפה הסופרמודלס המיוחדות עם המצחים הגדולים, העיניים הרחוקות, האפים השונים, השיניים העקומות? אני לא רוצה את קיילי ג'נר בעריכה. אף אחד לא רוצה". 

עבור מיו מיו, הקמפיין הזה היה כנראה מיזוג אסטרטגי של משיכת סלבריטאים ופרובוקציה יצירתית. עם השם של קיילי ג'נר מחובר למותג, הקמפיין הוא הבטחה לזכות בסיקור תקשורתי. 

ועדיין, לא כל התגובות היו שליליות. המעריצים של ג'נר שיבחו אותה על "הפריצה לאופנה גבוהה", וכמה אנשי אופנה ציינו שהמותג תמיד נע על הגבול  בין הלא-צפוי והאקסצנטרי. עם זאת, הנראה כי עבור חובבי המותג - הגבול הזה נקרע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו