אלי סטין נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים והמחטבים של ZOHARA לקיץ 2025 ותצטרף רשמית לנבחרת השגרירות של המותג. זהו הקמפיין האופנתי הראשון לשחקנית וכוכבת הפודקאסט המדובר "למי אכפת".
"זו באמת הגשמת חלום עבור אישה כמוני, שלא היה לה טיפת ביטחון בתור ילדה. אם מישהי הייתה אומרת לי אז שיום אחד אצטלם לקמפיין בגדי ים ומחטבים הייתי מתפקעת מצחוק. אבל הנה, לא רק שאני עושה את זה, אני גם נהנית מכל רגע. זה מסמל בעיניי כמה רחוק אפשר להגיע כשאנחנו מפסיקות לבקש רשות להיות מי שאנחנו".

אלי סטין לזוהרה / צילום: שי פרנקו
החיבור בין סטין ל-ZOHARA נבנה לאורך זמן: אלי היא לקוחה ותיקה של המותג ולבשה מספר פעמים פריטים ממנו גם בצילומי הפודקאסט שלה. הקשר היה טבעי והפך כעת לשיתוף פעולה מלא.
"יש לי בגדי ים ומחטבים של זוהרה ששירתו אותי לאורך שנים. הם לא רק יפים, הם פשוט עובדים. כיף לקחת חלק בקמפיין של מותג שאת באמת מאמינה בו, לא רק כי הוא אופנתי, אלא כי הוא מרגיש נכון".

אלי סטין לזוהרה / צילום: שי פרנקו

אלי סטין לזוהרה / צילום: שי פרנקו
קולקציית בגדי הים של ZOHARA לקיץ 2025 נולדה מתוך הבנה עמוקה של הצרכים של נשים היום: שילוב בין נוחות, פונקציונליות ועיצוב מדויק. בגדי הים עשויים מבדים מחטבים מספרד ואיטליה, עם טקסטורות ריב, גזרות שלמות עם קאט-אאוטים מחמיאים, תפרים מעצבים, קאפים נשלפים ותמיכה פנימית - למראה "אסוף" ונינוח גם יחד.
קולקציית המחטבים, בה מככבת גם אלי, ממשיכה להוביל קו ברור של עיצוב חכם, נוחות וחיטוב מודרני עם גזרות המייתרות את הצורך בחזייה, בדים תומכים ובטנות מחוזקות, המאפשרות לנשים להרגיש טוב בדיוק כמו שהן בכל שלב בחיים.
אלי מצטרפת למור רדמי ולשורת נשים מעוררות השראה שמובילות את השפה החדשה של ZOHARA, שפה שמחבקת את הגוף, מכבדת את המציאות ומזכירה שנשיות יכולה לבוא בכל צורה, מידה וגיל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו



