כמו שקורה לפעמים בריאליטי, התחרות נגמרת - אבל החשבונות ממשיכים בחוץ. בריאיון שערך איתה ערן סויסה במסגרת "סויסה + 1", טל טיטו דיברה על הצעקה של נויה בוסקילה ביטון מבחוץ, על הקרבה לאלירן דוד ביטון, על תמיר גולן, בן הזוג שלה, שנעלם מבחינתה מהשיח, ועל התביעה של אייל גולן בעקבות ציוץ שכתבה לפני שנכנסה לבית. סלבס או לא, ציוץ ישן עדיין יודע לחזור עם עורך דין על הקו.
"לשמוע את זה היה זוועה"
סויסה שאל את טיטו על הרגע שבו נויה הגיעה וצעקה מבחוץ. היא התלוננה על זה שאת נוגעת בו. לא נוגעים בגבר נשוי, אני זוכר שהיא אמרה. טיטו לא ניסתה לעדן את זה. "וואו. זוועה", ענתה. לדבריה, מה שטלטל אותה היה העיתוי. "לשמוע את זה שבועיים לפני, זה היה כאילו... כמה זמן את מרגישה ככה? הרגשתי רע ממש".
היא הסבירה שבשבילה הצעקה סימנה גבול ברור, גם אם הוא לא הגיע מאלירן עצמו. "לקבל צעקה כזאת אחרי חודש, אתה כזה אוקיי, יש פה גבול שהוא לא הגיע מאלירן, הוא מגיע ממנה. עם כל הכבוד לאלירן, אני מקשיבה לגבול שלה והכל היה נראה אחרת".
טיטו הדגישה כי בעיניה הקשר עם אלירן לא היה רומנטי. "כל הסטייל באינטראקציה שלי ושל אלירן היה שאלירן הוא כמו אח שלי הגדול", אמרה. לדבריה, היתה לה גם "יראת כבוד" כלפי אלירן ונויה, ולכן הצעקה מבחוץ תפסה אותה לא מוכנה. "לשמוע את הצעקה הזאת זה היה כאילו וואי. הרגשתי זוועה, זוועה".
"טל לא נוגעת בגברים נשואים"
מהר מאוד, טיטו מספרת, המחשבה שלה עברה לתמיר. "ואז חשבתי על תמיר וממש התפרקתי", סיפרה. "הביטול של תמיר בדבר הזה זה כאילו משהו מטורף".
בשלב הזה טיטו ניסחה את הגבול שלה בצורה חד משמעית. "טל לא נוגעת בגברים נשואים. ויותר מזה, גם טל לא נוגעת בגברים כי יש לה בן זוג והיא נוגעת רק בו. אז כאילו היי, הוא קיים. אל תבטלו את הקיום של תמיר בדבר הזה כי זה לא במקום".
היא הבהירה שלא ניסתה לחנך את נויה על חברות. "אני לא באה לנרמל לה איך זה בתל אביב עם חבר. לי יש חברים שלי ולה יש חברים שלה וזה סבבה. אבל היה שם ביטול של תמיר".
הסרטון שנויה שלחה - והאשמה שטיטו דחתה
בהמשך הריאיון טיטו סיפרה על התכתבות שלה עם נויה. "היא שלחה לי סרטון של איזה עורכת דין שהיא מטפלת בבגידות ובגירושין, וסרטונים שלי ושל אלירן ברקע", סיפרה טיטו. "כתבתי לה סימן שאלה, כי באמת לא הבנתי את הסרטון. מבחינתי אני רואה חברים מתחבקים".
לדבריה, התשובה של נויה העבירה את השיחה למקום אחר. "ואז היא כתבה לי: 'איך את מרגישה שבגללך רצים סרטונים של בעלי?' וגם היא הפילה עליי את האשמה".
טיטו טענה כי ניסתה להרגיע אותה ולהבהיר לה איך אלירן דיבר עליה בתוך הבית. "תקשיבי, אני כל כך אוהבת ומכבדת אותך. בעלך מאוהב בך קשות. את הולכת לקבל את הבעל הכי טוב בעולם".
התביעה של אייל גולן
אחרי הבית, הגיע נושא אחר לגמרי: תביעת לשון הרע שהגיש אייל גולן בעקבות ציוצים שטיטו פרסמה ברשת X.
אייל גולן תבע אותך על ציוץ שכתבת לפני שנכנסת לבית. על זה את מתחרטת?
"בעיקרון אסור לי כל כך לדבר על זה. אבל אני כן אגיד שזה בתהליכים".
"אחד הדברים שמאוד מאוד מאוד כואבים לי זה החוסר אחריות שלי פשוט. אמיתי. נכנסתי בן אדם אנונימי, ועשיתי באמת טעות שלא עברתי על זה. בסוף יש לך אחריות בתור בן אדם מפורסם, אין מה לעשות".
היא תיארה את רגע ההבנה כמעט בהלם. "כשאמרו לי שזה קרה, שאייל גולן תבע אותי, הייתי ב'מה? אייל גולן מכיר אותי?' הייתי בכאילו, 'מה זאת אומרת אייל מכיר אותי? הוא יודע מי אני?".
זה הלחיץ אותך?
"חשבתי על הילדים שלו. חשבתי על אמא שלי, חשבתי על המשפחות. לא קמפיינים, באמת רגע במקום הכי אנושי".
בין הצעקה של נויה, תחושת המחיקה של תמיר, השיחה על אלירן והתביעה של גולן, טיטו נשמעת כמו מי שמנסה לעשות סדר אחרי תקופה שבה כל חיבוק, ציוץ ומשפט קיבלו פרשנות ציבורית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




