נועם בתן מיד אחרי הניצחון: "אלוהים איתי" (וידאו)
כמה דקות אחרי הזכייה, הנציג הנבחר של ישראל לאירוויזיון כבר מודה לקהל ומבין שהכרטיס לווינה מגיע עם משקל על הכתפיים. ריאיון
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Loading...
נועם בתן: "אלוהים איתי" | ForReal
נועם בתןנבחר אמש לייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים השנה בווינה, אוסטריה. בסרטון המצורף לכתבה, שצולם מאחורי הקלעים של "הכוכב הבא לאירוויזיון",עומר איסוביץ'מראיין את בתן מיד אחרי הזכייה, וברור שההתרגשות עדיין מנהלת את החדר.
"אני מתרגש ברמות היסטריות"
מה התחושות?
"אני מתרגש ברמות היסטריות. אני שמח, אני נרגש, אני גאה בעצמי. זה חשוב להגיד את זה, ואני צריך להגיד את זה יותר".

"המון שנים של עבודה שכלום לא קורה"
בתן מדבר על האהבה שקיבל, אבל גם על מה שקדם לה. "זה מדהים לקבל אהבה כזאת אחרי המון שנים של עבודה, שכלום לא קורה, לא כלום", הוא מודה.
הוא גם אומר שחיכה לרגע גדול יותר. "חיכיתי למשהו כל כך יותר גדול. פתאום זה מדהים וזה כיף, ובאותה נשימה זה גם שם איזשהי אחריות על הכתפיים".
בתן גם מדגיש שהוא הגיע עד לכאן דרך עבודה, לא דרך קסמים. "עשיתי את המאה אחוז שלי בכל ביצוע. נתתי את כל מה שאני יכול, ותודה לאל שזה השתלם".
"טלוויזיה זה בית ספר מטורף"
מה למדתך על עצמך בתחרות?
"עברתי פה חתיכת בית ספר".
הוא גם מדגיש שהוא לא נכנס לזה לבד, ושיש מעטפת סביבו:
"אני עטוף בצורה מדהימה עם המשלחת, ועם התאגיד, ועם הצוות של הכוכב הבא, ועם הצוות שלי".
לפני שהוא חותך חזרה לחגיגות, הוא מוסיף עוד משהו שלמד בדרך, "למדתי גם חמלה", ואז סוגר: "עכשיו רק מתחילים".
רגע לפני: "סויסה + 1"
בתןהתראיין לאחרונה לפודקאסט "סויסה + 1", שם דיבר בהרחבה על ההכנות לגמר, ועל חייו האישיים.