הצעד הבא של זוכה ״האח הגדול״

יובל לוי נבחר להוביל קמפיין מיוחד בצל המלחמה למען פצועי חרבות ברזל עם יוזמה מתוקה במיוחד

טיפה זהב. יובל לוי , רשת 13
טיפה זהב. יובל לוי. צילום: רשת 13

אחרי שזכה באח הגדול והפך לאחד השמות המדוברים של השנה, יובל לוי לא לוקח הפסקה. כעת הוא נבחר להוביל את קמפיין “19,400 לבבות” של קניוני עופר, בשיתוף מערך תל"ם יוזמה חברתית שמזמינה את הציבור להקדיש רגע של חום ואפייה לטובת פצועי מלחמת “חרבות ברזל”.

מהות הקמפיין: עוגות, ברכות וחיבוק לאומי

החל מיום רביעי, 22 באוקטובר 2025 ועד שישי, 24 באוקטובר, הציבור מוזמן להגיע לאחד מ־18 קניוני עופר ברחבי הארץ, לאפות או לרכוש עוגות, עוגיות ודברי מאפה ולצרף ברכה אישית. כל המאפים והברכות יועברו לפצועי מלחמת “חרבות ברזל”, במחווה שמחברת בין מתיקות לבין נתינה.

יובל לוי, צילום: ערן לם
יובל לוי, צילום: ערן לם

מאחורי המספר 19,400 עומד הרעיון הסמלי של תמיכה באלפי פצועים ממלחמת “חרבות ברזל” כל עוגה, עוגייה וברכה מסמלים לב אחד מתוך הלבבות האלה.

הקמפיין, שצפוי להתקיים במשך שלושה ימים בלבד, כבר מעורר עניין ברשתות החברתיות הרבה בזכות ההובלה של לוי, שהפך לסמל של חיבור ואותנטיות מאז יציאתו מהבית. יוזמה קטנה־גדולה, שמהפכת את הכאב למתיקות, ומוכיחה שגם אחרי עונה של ריאליטי אפשר להמשיך להוביל, הפעם מהלב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...