הקמפיין הראשון של דיירי ״האח הגדול״


לפני שמישהו בבית בכלל הספיק לשנן את השמות שלהם אלאיה הוף וטל קאופמן כבר סגרו קמפיינים נוצצים לאורבניקה וקסטרו. ולא, זו לא הפתעה מוחלטת

אלאיה הוף וטל קאופמן. צילום: דניאל סיני שבדרון, ערן פסח

הם אולי רק נכנסו לבית "האח הגדול", אבל נראה שכבר אין להם רגע דל. אלאיה הוף וטל קאופמן עוד לא הספיקו להוציא את המברשת מהתיק וכבר מככבים בקמפיינים חדשים, כאילו מדובר בעונה השלישית שלהם. אם מישהו חשב שהשמות החדשים בבית יקחו את הזמן, כדאי שיחשוב שוב.

אלאיה הוף: רגע לפני אורבניקה

זמן קצר לפני שנכנסה לבית הכי מתועד במדינה, אלאיה הוף הצטלמה לקולקציית הקיץ החדשה של רשת אורבניקה. ל-For Real נודע כי הוף נבחרה להיות חלק מנבחרת השגרירים של המותג, בצילומים שיככבו בקניונים ובאינסטגרם גם כשלא תהיה זמינה לסטורי.

אלאיה הוף, צילום: דניאל סיני שבדרון,
אלאיה הוף, צילום: דניאל סיני שבדרון

טל קאופמן: קסטרו עוד לפני המצלמות

גם טל אהרון קאופמן לא נח על זרי הריאליטי. רגע לפני שצעד בדלת הכניסה הגדולה של "האח", קאופמן הצטלם לקמפיין בגדי הים של קסטרו לקיץ 2025 כולל פריטים מקולקציית שיתוף הפעולה עם המעצב אלון ליבנה. הלוק שבחר לצילומים חליפה שחורה בשילוב גופיית סבא הפך גם ללוק הכניסה שלו לבית.

טל קאופמן, צילום: ערן פסח

פוסט טראומה, חו"ל ודוגמנות

קאופמן (31), רווק טרי, שירת כלוחם בגדוד 603 של חיל ההנדסה הקרבית ונפצע במבצע "צוק איתן". מאז הוכר כפוסט-טראומתי ונכה צה"ל. אחרי השחרור, עזב את הארץ לשבע שנים וחזר בנובמבר האחרון. מאז, הוא מתמקד בהתפתחות אישית, לומד שיווק דיגיטלי, מתאמן, מטייל ועכשיו גם מדגמן.

טל קאופמן, צילום: ערן פסח
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו