הצעד הבא של כוכבי "הישרדות"

פחות משבוע מאז הגמר הגדול, התאומות אור ורון שורק יחד עם שקד ירושלמי קוטפים קמפיין ראשון והפעם, בלי אסטרטגיה ובלי מועצת שבט

רון שורק שקד ירושלמי. צילום: אביב טל

בזמן שחלק מהמודחים עוד מנסים להחלים מהעקיצות ביער והדחות מפתיעות, יש כאלה שכבר עברו לשלב הבא ומתרגלים את חיי הזוהר.

אור ורון שורק, שתפסו הרבה זמן מסך בעונה האחרונה של ״הישרדות״ מצטרפות אל בן הברית שלהם מתחילת העונה שקד ירושלמי אחת הדמויות הבולטות לקמפיין חג הפסח של רשת הגלידריות ״גולדה״. הקמפיין ילווה את קולקציית הפסח החדשה והכשרה של הרשת.

אור ורון שורק עם שקד ירושלמי, צילום: OART

המהלך התקשורתי הזה מגיע פחות משבועאחרי הגמר הגדול של העונה, מה שמעיד שלא רק הקהל בבית התרשם מהשורדים האולטימטיבים אלא גם בעלי העסקים והחברות.

השורדים שהציגו משחק חברתי צמוד וגם לא מעט רגעי בידור באי, מביאים לקמפיין וייב קליל, קייצי ובעיקר הרבה נוכחות אינסטגרמית. עכשיו רק נותר לגלות אם הקמפיין הזה הוא חלק מ15 דקות התהילה או שמה הם כאן להשאר?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו