רשתות שיווק רבות הפסיקו את שירות המשלוחים

העיד אל פיטר המתקרב גרם לצמצום משמעותי בכוח האדם של רשתות השיווק, אך המהומות אמש בערים המעורבות גרמו למצוקה גדולה יותר • שופרסל אונליין: "קושי משמעותי בכוח האדם"

עובד של שופרסל אונליין (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ

לאחר שדיווחנו אמש (רביעי) על משלוחים בזמינות נמוכה ברשתות המזון בשל חג העיד האל פיטר ובשל ריבוי הזמנות, כעת מתברר כי רשתות מסוימות נאלצו לבטל הזמנות מהיום להיום בגלל קושי משמעותי בגיוס כוח אדם, למורת רוחם של הצרכנים שהזמינו מוצרים לשבועות ואשר ילדיהם נשארו בבית בעקבות המצב. הסיבה לכך היא מחסור בעובדים בגלל האירועים הקשים בימים האחרונים בשילוב חג העיד האל פיטר, במהלכו גם כך יש פחות עובדים.

כך למשל, סיפר לנו לקוח של "שופרסל אונליין" סיפר כי היה אמור לקבל את המשלוח כמדי יום חמישי בין השעות 14:00-16:00. ב 16:30 לאחר שלא הגיע המשלוח הוא פנה לשירות הלקוחות של שופרסל אונליין בוואטסאפ ונמסר לו כי המשלוח לא צפוי להגיע כלל.

מהחברה נמסר כי "שופרסל אונליין עושה כל מאמץ להעניק שירות ללקוחותיה ולספק את כל ההזמנות כפי שתוכנן. לצערנו, בשל קושי משמעותי בנושא כוח אדם בימים אלו הנובע מאירועי הימים האחרונים ומעיד אל פיטר, חלק קטן מהמשלוחים שאמורים להיות מסופקים היום מבוטלים. אנו עושים ככל יכולתנו לתת מענה ללקוחותנו ומעדכנים כל לקוח בנוגע לשיבושים ככל שישנם".

גם אייל רביד, הבעלים של רשת ויקטורי אמר לישראל היום כי הרשת ביטלה הזמנות היום. "עצרתי את כל המשלוחים שהיו אמורים לצאת היום כי אין לי עובדים. מה שהוזמן אתמול להיום בבוקר יצא ללקוחות אבל ב 9:00 בבוקר סגרנו את ההזמנות להיום".

בנוסף, גם אתר קוויק נאלץ לבטל היום משלוחים בעקבות המצב. לדברי דורין פישר, סמנכ״לית השיווק והשירות של Quik שירות סופר אונליין: ״בימים לא פשוטים אלה אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לתת שירות סופר איכותי ומהיר, גם נוכח המציאות המורכבת. יחד עם זאת, לצערנו נאלצנו לבטל מספר הזמנות במקומות בהם לא הייתה לנו יכולת להגיע אליהם בבטחה לאור המצב. אנו רוצים להודות לעובדים המסורים שלנו שגם בימים קשים נותנים מעצמם מעל ומעבר ומוכנים לקחת סיכון אישי בכדי להעניק לכלל לקוחותינו שירות סופר מקצועי".

ברשת מחסני השוק אמרו לנו כי לא ביטלו משלוחים: "המערכת יודעת לקבל הזמנות בהתאם ליכולת ההפצה וכשהמכסה מתמלאת אז המערכת מפנה אוטומט את הלקוח להספקה ביום אחר שפנוי״.
מקבוצת יינות ביתן נמסר: "אנחנו הרשת היחידה שסיפקה לאורך כל הזמן הזמנות באמצעות מגה און ליין ויינות ביתן, כולל פתיחה של סניף נתיבות לאון ליין שלא היה פתוח עד עכשיו. בנוסף, עובדי המטה עזרו ותגברו את האון ליין לאור המצב".

ברשת רמי לוי אמרו לנו כי דחו חלק מההזמנות מהיום למחר וחלקם ליום ראשון וכן סגרו את האתר להזמנות חדשות . פותחים את ההזמנות לפי כמות העובדים שיגיעו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר