הפקת סרטון תדמית

סרטון תדמית טוב הוא ללא ספק חובה לכל עסק במערך השיווק שלו. לא פעם סרטון תדמית טוב מהווה את כרטיס הביקור האינטרנטי של העסק שלכם. לא מעט עסקים עדיין שואלים את עצמם למה הם בעצם צריכים סרטון תדמית. אחרים שואלים את עצמם איזה סרטן תדמית הם צריכים, האם כדאי להם לבחור בסרטון קצר או ארוך, האם כדאי להם לבחור בסרטון אנימציה או שמא בסרט רגיל ועוד. במאמר הבא תקבלו את כל התשובות הרלוונטיות אודות סרטוני תדמית לעסקים

סרטון תדמית לעסק- למה צריך את זה?


תפקידו של סרטון תדמית הוא להוות כלי עסק שיווקי לכל עסק, למוצריו ולשירותיו. בדיוק כפי שיש לכל חנות פיזית חלון ראווה שמציג בצורה הדקורטיבית והמרשימה ביותר דוגמאות למה שניתן למצוא בחנות, כל סרטון תדמית צריך ליצור רושם ראשוני טוב, לצוד את העיניים של הלקוח ולגרום לו להביע עניין בעסק ולהיכנס לאתר שלו.


חשוב לזכור שאנחנו חיים בעידן שבו ישנו לא מעט מידע שניתן למצוא ברשת האינטרנט, בפלטפורמות השונות. לכל עסק יש אתר אינטרנט, דפים ברשתות החברתיות, דפי נחיתה ועוד. עודף המידע גורם לכך שלא קל לעסקים להתבדל באינטרנט ולגרום ללקוחות להביע עניין דווקא בהם על פני עסקים מתחרים. הפקת סרטון תדמית לעסק היא פעולה אשר מטרתה היא לבדל את העסק עד כמה שניתן בזירת האינטרנט מעסקים אחרים. ככל שהסרטון יהיה ייחודי יותר כך הוא יפנה את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים דווקא לעסק שלכם על פני עסקים מתחרים.


כיצד מפיקים סרטון תדמית?


בכדי להפיק סרטון תדמית, יש צורך לבצע כמה פעולות מקדימות. ראשית כל, יש לנהל תחקיר שבו שמים דגש על הבנת הצורך של הלקוח, על מה שהסרטון מנסה להשיג, מי קהל היעד של הסרטון, באיזו פלטפורמה הסרטון יוצג ועוד. בהתאם לכל התשובות הללו מתחילים בתהליך יצירת הסרטון. כמובן שיש הבדל בין תהליך הפקת סרטון אנימציה לעסק לבין תהליך הפקת סרטון רגיל.  בהתאם לסוג הסרטון הנבחר יש לכתוב את התסריט, לתאם לוח זמנים ליום צילום או לוח זמנים ליצירת דמויות אנימציה וכל מה שדורש תהליך יצירת סרטוני אנימציה. לאחר מכן, חשוב מאוד לערוך את הסרט בצורה הטובה ביותר וכן, לעשות עבודה גרפית טובה לצורך העברת האינפורמציה השיווקית. כדאי להחליט גם אם רוצים לשלב קריינות לסרט תדמית או שלא כדאי וכמובן לבחור גם הפסקול לסרט. בתחום הפסקול יש מגוון רחב של אפשרויות כיום וחשוב להתאים את הפסקול באופן מדויק לסרט.


האם כדאי לבחור סרטון אנימציה לעסק?


לא מעט בעלי עסק מוצאים את עצמם מתלבטים בין הפקת סרטון תדמית המבוסס על אנימציה לבין הפקת סרטון תדמית המבוסס על תסריט, שחקנים ועוד. חשוב מאוד לזכור כי באמצעות סרטון אנימציה כיום ניתן להתחבר למגוון קהלי יעד. סרטון אנימציה הוא בעל אופי קליל יותר ובד בבד, הוא יכול להעביר מסרים מורכבים. העברת מסרים מורכבים באמצעות סרטון אנימציה היא קלה ונוחה יותר מאשר בסרטון רגיל ועל כן, לא מעט עסקים שמבינים את הצורך לדייק בהעברת המסר, בוחרים לעשות את זה דווקא באמצעות סרטון אנימציה לעסקים.


כמו כן, אם אתם משווקים פרויקט נדלן כלשהו או כל דבר שבלתי אפשרי לראות אותו באופן ממשי בהווה, כדאי מאוד לבחור הדמיות תלת מימד חוץ  אשר יאפשרו לכם להציג פרויקטים שונים או מוצרים עתידיים בצורה האותנטית ביותר, גם אם הם עדיין לא קיימים.


לסיכום, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בכל הנוגע להפקת סרטוני תדמית לעסקים וזאת בכדי שהסרטון שלכם יותאם בצורה הטובה ביותר לצרכים ולמטרות שלכם.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר