צילום: אלן שיבר // גאנם במדי ב"ש. היעדרות ממושכת

הפועל חיפה: קרע ברצועה הצולבת לקייס גאנם

החלוץ שהושאל מהפועל ב"ש נפצע באימון, יעבור ניתוח וייעדר תקופה ממושכת • שלומי אזולאי, ששוחרר מבית"ר ירושלים, יגיע לקבוצה של חיים סילבס במקומו?

חלוץ הפועל חיפה קייס גאנם סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית בברכו וייעדר לתקופה ממושכת. בבדיקת MRI שעבר השחקן, התגלתה התוצאה שמחייבת אותו לעבור ניתוח. גאנם לא ערך אפילו משחק אחד במדי הקבוצה של חיים סילבס. הוא הושאל במהלך פגרת הקורונה מהפועל ב"ש עד לסיום העונה אחרי תקופה ארוכה בה האדומים חיפשו חלוץ. כעת תצטרך חיפה לחפש חלוץ אחר, אך היא תוכל לצרפו רק בחלון החדש שייפתח ב-25.10 ויימשך עד 6.11.

אחד המועמדים להגיע במקומו של גאנם, הוא החלוץ שלומי אזולאי ששוחרר מבית"ר ירושלים ונחשב שחקן חופשי. בעונה שעברה כבש אזולאי 9 שערים בקבוצה מהבירה.

בנושא אחר, חיובי יותר, בדיקות הקורונה שעברו אתמול השחקנים ואנשי הצוות המקצועי חזרו שליליות. זו הבדיקה השנייה שעוברת הקבוצה כולה כאשר כל התשובות תקינות. בכך פחת החשש מהדבקה המונית, שכן השחקן הצעיר שניר טליאס נמצא ביום שישי האחרון כחיובי לנגיף. יחד עם זאת, בקבוצה יערכו עוד מספר ימים בדיקה נוספת כדי לא לקחת סיכונים.

היום תחל הקבוצה מיני מחנה אימונים שיתקיים בחיפה. השחקנים והצוות המקצועי ישתכנו בבית מלון ויערכו שני אימונים ביום, כחלק מהרצון לשפר את הכושר הגופני לקראת שובה של ליגת העל בשבת הבאה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו