רצח את האם והמתין שעות לבן | ישראל היום

רצח את האם והמתין שעות לבן

מסע הרצח תוכנן לפרטים • החשד: דב תגר דקר את בת זוגו, חיכה בדירה עד שבנה חזר מביה"ס ודקר גם אותו • משפחת הנרצחת: "ידענו שהוא יהיה האסון שלנו"
פורסם ב: עודכן ב:
0
  • חטואלה קוזניצוב
    חטואלה קוזניצוב
    צילום: 
    הרצי שפירא
  • יוסף דב ז"ל
    יוסף דב ז"ל
    צילום: 
    מישל דוט קום
  • הרוצח: דב תגר
    הרוצח: דב תגר
  • סשה קוזניצוב
    סשה קוזניצוב
    צילום: 
    יבגני זרובינסקי, krayot.com

קנאה אובססיבית, זהו ככל הנראה המניע למסע ההרג שלשום בקריות שבסופו נספרו ארבע גופות: חטואלה (ראדה) קוזניצוב ובנה בן ה־17 סשה (אלכס), והספר יוסף (סוסו) דב - שנרצחו על ידי דב תגר - שהתאבד זמן קצר לאחר מסע הרצח.

 

 

צילום: סוכנות ג'יני, מישל דוט קום
מפקד ימ"ר חוף, נצ"מ אלי אסייג, אמר אתמול ל"ישראל היום" כי בצוות החקירה המיוחד שהוקם ביחידה המרכזית 12 חוקרים שעובדים כדי לשחזר את השעות האחרונות של הרוצח וקורבנותיו ולהבין את המניע לרצח. התברר כי דב (תורג'מן) תגר, בן 44 ויוצא יחידה קרבית בעברו, ככל הנראה תיכנן את מעשי הרצח לפרטי פרטים.
כשבועיים לפני הרצח הוא התקבל לעבודה כמאבטח בחברת שחף אבטחה וקיבל לידיו אקדח, אולם לאחר שלא התייצב לעבודה התבקש כמה ימים לפני הרצח להחזיר את האקדח לחברת האבטחה, וביום הרצח אף נשלח נציג של החברה לבית הוריו בקריית ים לדרוש שישיב את האקדח.
לדברי נצ"מ אסייג, מהתיעוד במצלמות האבטחה המותקנות בבניין בקריית שמואל, שבו התגוררו קוזניצוב ובנה סשה, עולה כי תגר הגיע לדירה ביום הרצח מעט לאחר השעה שמונה בבוקר, דקות ספורות לאחר שהבן יצא מהבית והיה בדרכו לבית הספר. תגר רצח את קוזניצוב בדקירות זמן קצר לאחר שהגיע לדירה ושהה בדירה יותר מחמש שעות עד השעה 13:00, אז הבן סשה שב מבית הספר. ממצאים שאספו החוקרים בדירה העלו כי תגר וסשה ככל הנראה נאבקו ביניהם, בטרם רצח תגר את הנער בדקירות סכין.
משחזור השעות האחרונות של הרוצח וקורבנותיו עולה כי תגר לא איבד את קור רוחו גם לאחר שרצח את בנה של חברתו לשעבר, ויצר קשר עם הספר יוסף (סוסו) דב שהיה מכר של תגר וקוזניצוב. על פי הערכת המשטרה, חשד תגר כי בין קוזניצוב לדב מתנהל רומן. תגר ירה בדב במעלית ונמלט ברכבו. בלשי המשטרה שהחלו לחפש אחריו איתרו את תגר יושב במכונית בחניית בניין בקריית אתא והחליטו לפעול במהירות כדי לבצע מעצר - ואז נשמעה ירייה של כדור אחד - כשתגר ירה בעצמו למוות.
מעדויות שאספו חוקרי הימ"ר מבני משפחה, ממכרים ומחברים של תגר וקוזניצוב מתברר כי לאחר שקוזניצוב ביקשה לסיים את הקשר עם תגר לפני כמה חודשים הוא החל לאיים עליה, להטריד אותה ואף לארוב לה. "סשה אמר לנו לא פעם ולא פעמיים שהסיפור בין אמא שלו לחבר ה'פסיכי' שלה ייגמר במוות, כי היא לא רצתה אותו והוא היה מאיים עליה", סיפר ל"ישראל היום" אחד מחבריו של הבן סשה. לדבריו, סשה התעמת עם תגר כמה פעמים, והדברים אפילו הגיע לחילופי מהלומות אחרי שסשה אמר לתגר שלא יעז להתקרב עוד לאמא שלו ולבית שלהם.

"רצח אדם עם לב זהב"

הלווייתו של הספר יוסף דב נערכה אתמול בבית העלמין החדש של עכו בהשתתפות עשרות מכרים ובני משפחה. "המנוול הזה רצח אדם עם לב זהב. המוות הזה לא הגיע לו", קוננו בני משפחתו של יוסף ז"ל.
הלווייתו של הרוצח דב תגר תיערך היום, והלוויותיהם של חטואלה וסשה יערכו ככל הנראה היום אחה"צ בבית העלמין בקריות.
אחיה של קוזניצוב, אדוארד, אמר בבכי: "אחותי הכירה את דב תגר לפני שלוש שנים, בערך זמן קצר אחרי שהוא חזר ארצה מארה"ב. את דב יוסף הספר אנחנו מכירים שנים כי הוא מכר של המשפחה והיה ידיד שלה. מאז שהיא החלה בקשר עם דב תגר ידענו שזה יהיה האסון שלנו. הוא היה קנאי ואובססיבי כלפיה. הפעם האחרונה שראיתי אותה היתה ביום שישי בערב. היא סיפרה לי שתגר עושה לה בעיות, אבל היא לא היתה בלחץ או במצוקה ואם הייתי מבחין במשהו מייד הייתי נחלץ לעזרתה - צריך שכל עם ישראל יידע שנחת עלינו אסון גדול".
אחד משכניו של הרוצח הגיש נגדו תלונה במשטרה בגין איומים: "הוא היה חמום מוח וכולם מאוד פחדו ממנו", סיפר.

 

 
 
 

outbrain-article-desktop-side