צילום: מתוך ערןץ 2 // סניף מזרחי-טפחות בכרמיאל. צילום: .

חשד: מנהל סניף מזרחי-טפחות מעל במיליונים

לקוח התלונן: הוא פתח על שמי חשבונות והותיר אותי עם חובות של 12 מיליון ש' • החשוד בחו"ל

חשד למעילת ענק בסניף מזרחי-טפחות בכרמיאל: למשטרה הוגשה אתמול תלונה מצד אחד מלקוחות סניף הבנק ולפיה מנהל הסניף, ששוהה בחו"ל, פתח על שם הלקוח שורה ארוכה של חשבונות והותיר אותו עם חובות כבדים של כ-12 מיליון שקלים.

מהבנק נמסר אמש כי לפני כמה ימים התלוננו עובדי הסניף בכרמיאל לביקורת הפנימית על התנהלות בלתי תקינה לכאורה מצד מנהל הסניף. הביקורת הפנימית הגישה תלונה למשטרה, וכן דיווחה על החשדות לבנק ישראל.

לדברי אחד מגורמי החקירה, מנהל הסניף השאיר לכאורה תצהיר בידי אחד מלקוחות הסניף, ושם ננקב הסכום להיקף המעילה לכאורה - 12 מיליון שקלים. הדבר התמוה שבתצהיר, לפי אותו גורם, הוא כי מנהל הסניף לוקח על עצמו את כל האחריות למעשיו ומנקה את הלקוח מכל חשד. עוד גילו החוקרים כי מכוניתו של מנהל הסניף נמצאה בנתב"ג.

אחד מכיווני החקירה הנבדקים הוא החשד כי מנהל הסניף והלקוח שהתלונן שיתפו ביניהם פעולה לאור מערכת היחסים הקרובה שהיתה ביניהם במשך שנים ארוכות. בבנק הדגישו כי החקירה בעיצומה ולכן התמונה עדיין אינה ברורה. "לקוחות שנפגעו ללא ידיעתם יקבלו מענה וטיפול הולם", הדגישו עוד במזרחי-טפחות.

פרקליטו של החשוד, עו"ד שרון נהרי, אמר אמש כי "מרשי מוסר שלא לקח אגורה לכיסו. מדובר בהפסדים שנצברו במהלך עסקים שנעשו במסחר במניות ועל כך הוא מאוד מצטער. שחר אכן נמצא בחו"ל אבל הוא לא נמלט מהארץ, הוא נסע להירגע. הוא ישוב ארצה בקרוב". רעייתו של המנהל מסרה כי היא אינה יודעת היכן הוא. עורך דינה, גיא אופיר, הוסיף כי "מספר שעות לאחר היעלמותו הוא יצר עימה קשר והודיע לה שהוא בסדר, אבל הוא לא הסכים לומר לה היכן הוא".

פרקליטו של הלקוח, ירון זומר, אמר אתמול: "מרשי, שהיה לקוח שלו בבנק, נמצא כרגע ביתרת חובה של 12 מיליון שקלים ומנהל הבנק שאחראי לכך נעלם ואנחנו לא יודעים היכן הוא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...