אוהדי ריאל מדריד חוגגים באולד טראפורד / X

דם רע בין שני שחקני ברצלונה: "יש לי ערכים שצריך לכבד"

לא שקט בקטאלוניה בעקבות ההדחה מליגת האלופות • אילקאי גונדואן מתח ביקורת על רונאלד אראוחו שספג אדום מוקדם בתבוסה לפריז סן ז'רמן, המורחק לא נותר חייב: "אשמור את דעתי לעצמי"

יומיים חלפו מאז ההדחה הכואבת ברבע גמר ליגת האלופות, וברצלונה עדיין לא שקטה. הקטלאנים ניצחו 2:3 במשחק הראשון את פריז סן ז'רמן וכבר הובילו 0:1 בגומלין, אך התפרקו אחרי הכרטיס האדום של רונאלד אראוחו בדקה ה-29 והובסו 4:1 בבית.

אין ספק כי האדום הישיר של אראוחו שינה את המשחק לחלוטין. מאותו הרגע, בארסה נאלצה לרדוף אחרי פ.ס.ז' בחסרון מספרי והיא עשתה זאת ללא הפסקה. אילקאי גונדואן מתח ביקורת על שיקול הדעת של אראוחו באותו מהלך, והיום הגיעה התשובה של הבלם האורוגוואי לחברו לקבוצה: "את דעתי על דבריו אשמור לעצמי. איש לי קודים וערכים שצריכים לכבד".

לטענת גונדואן, אראוחו היה צריך "להיות בטוח ב-100 אחוז שהוא מגיע לכדור" כאשר תיקל את בראדלי בארקולה מפ.ס.ז': "תן לחלוץ הזדמנות, תן לשוער אולי להציל אותנו, או אפילו לספוג, כי להיות עם שחקן פחות בשלב כל כך מוקדם הורג את המשחק".

אראוחו הוסיף באותו העניין: "זו היתה עבירה של 50-50. הייתי עצוב אחרי ההדחה כמו כל האוהדים, רצינו לעלות לחצי הגמר. אני אסיר תודה בפני הקבוצה ואוהדים האמיתיים שתמכו בי תמיד".

לברצלונה אין יותר מדי זמן להתאושש שכן כבר ביום ראשון מצפה לה קלאסיקו בחוץ מול ריאל מדריד. הבלאנקוס מובילים את הטבלה בהפרש של 8 נקודות כשנותרו שבעה מחזורים, כך שאם בארסה לא תנצח בברנבאו, היא ככל הנראה תיפרד מהטייטל האלופה המכהנת. היא יכולה להתנחם בכך שריאל מדריד נחה יום פחות, ועברה בעצמה 120 דקות קשות מול מנצ'סטר סיטי שהסתיימו עבורה בצורה הכי מתוקה שיש.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
הדחה כואבת לברצלונה. צ'אבי, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו