דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל. צילום: שמואל בוכריס

לברון ג'יימס מודה: "ניקולה יוקיץ' הוא אחד השחקנים הגדולים אי פעם"

המלך העניק מחמאה יוצאת דופן לסרבי לפני פתיחת הסדרה בין הלייקרס לדנבר • וכיצד דווקא היכולת של החברים שלו ממחישה את גדולתו?

אחת הסדרות המסקרנות של הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA היא זו בין דנבר נאגטס ללוס אנג'לס לייקרס. האלופה המכהנת סיימה את העונה הסדירה במקום השני במערב, בעוד לברון ג'יימס וחבריו שיפרו מקום דרך הפלייאין ונכנסו לפלייאוף מהמקום השביעי.

זו הפעם השלישית שג'יימס פוגש את ניקולה יוקיץ' בסדרת פלייאוף, כאשר שתי הפעמים הקודמות היו בגמר המערב. ב-2020 הלייקרס ניצחו בחמישה משחקים בבועה בדרך לאליפות, אשתקד הנאגטס רשמו סוויפ בדרך לתואר הראשון בתולדותיהם.

לקראת הסדרה שתצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון), לברון ג'יימס נשאל על גדולתו של יוקיץ' ולא חסך במחמאות: "הוא אחד השחקנים הכי גדולים ששיחקו אי פעם את המשחק, זה עד כדי כך פשוט". אין ספק שזו מחמאה מאוד גדולה ממישהו שמשחק כבר 21 בליגה והתמודד לאורך השנים מול שחקני ענק ושורה של קבוצות אגדיות.

"יוקיץ' עושה הכל, הדבר הכי חשוב זה שזה הוא משנה את הדרך שבה השחקנים לצידו חושבים על הדרך שבה הם משחקים", המשיך ג'יימס דבריו על הסרבי, " כשאתה נותן השראה לחברים שלך לשחק ברמה שלעתים הם חושבים שהם לא יכולים להגיע אליה, זו עדות לגדולה שלך".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ניקולה יוקיץ'. מחמאות מהמלך, צילום: גטי אימג'ס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו