ליאו מסי מבשל חמש פעמים במשחק אחד

זוז הצידה: בהתאחדות לכדורגל מעדיפים ששר החוץ ישראל כ"ץ לא יפריע להם במאבק עם תומך הטרור

גורמים בהתאחדות בטוחים שהם מתמודדים מצוין עם האיום הפלשתיני - בדמותו של ג'יבריל רג'וב - לפגוע בכדורגל הישראלי, ולא אוהבים את התערבות הפוליטית • "היו"ר שינו זוארץ יודע את העבודה"

בהתאחדות לכדורגל לא אוהבים, בלשון המעטה, את ההתערבות של שר החוץ ישראל כ"ץ וההשתלחות שלו ביו"ר ההתאחדות הפלשתינית, ג'יבריל רג'וב. גורמים בהתאחדות הסבירו, כי "זה לא שרג'וב אדם טוב, מדובר בתומך טרור, אבל להתאחדות יש את הכלים שלה להתמודד מולו באופ"א ופיפ"א ועד היום היא ביטלה לחלוטין את כל הניסיונות שלו לפגוע בכדורגל הישראלי".

לאחרונה, שוחח יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ עם נשיא אופ"א אלכס צ'יפרין וזכה ממנו לתמיכה, זאת למרות התאגדות מצד התאחדויות כמו אירלנד, בלגיה וטורקיה, נגד ישראל. בהתאחדות מעריכים, כי גם ללא התערבותו של שר החוץ, העבודה של זוארץ מול מקביליו באירופה יעשו את העבודה, יושבי הראש של ההתאחדויות בגרמניה, הונגריה, צ'כיה ומדינות נוספות דומיננטיות.

ג'יבריל רג'וב. שר החוץ לא עושה לו הנחות, צילום: רויטרס

גם בפיפ"א, למרות לא מעט התאחדויות מהעולם הערבי, ישראל זוכה לרוב ותמיכה, כך שההערכה היא שהכדורגל הישראלי לא ייפגע בזירה הבינלאומית. "שינו זוארץ יודע את העבודה", אמרו בהתאחדות, "גם יושבי הראש לפניו עשו את העבודה, אם זה אבי לוזון או אורן חסון, יש לישראל לובי גדול ואוהד באופ"א והוא נשמר בקפדנות, למרות הניסיונות לפגוע מצד גורמי טרור כמו אלה שמנהלים את ההתאחדות הפלשתינית".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כזכור, הבוקר (ראשון) צייץ השר כץ בפעם השנייה נגד ג'יבריל רג'וב וכתב: "ההתאחדות לכדורגל יכולה לפעול כאיגוד מקצועי נגד הרחקת ישראל מפיפ"א בכל דרך שתבחר". עוד הוסיף שר החוץ: "בשבילי זה לא רק ספורט. אני כשר החוץ של מדינת ישראל אוקיע בכל מקום אדם נאלח כמו גי'בריל רג'וב, שתמך בגלוי בטבח ה-7 לאוקטובר של החמאס וקרא לעשות מעשה דומה ביו"ש, ובוודאי שלא נאפשר לו להנות מ-VIP והטבות מצד מדינת ישראל. שיתכבד וישב במוקטעה ברמאללה. הרכנת ראש היא לא הדרך מול אויבים ושונאים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו