מכבי ת"א חוגגת ניצחון על בני סכנין

יישאר במכבי תל אביב? האופציות של דור תורג'מן לקראת העונה הבאה

הכישרון הצעיר מכוון לצאת לאירופה, שם הוא היה מבוקש בשנה האחרונה בשלוש מדינות שונות • גם עונה נוספת בצהוב נראית אפשרית • על התוכניות של החלוץ בן ה-20

קיץ 2023 היה קסום עבור הנבחרות הצעירות של הכדורגל הישראלי והביא איתו מבול של שחקנים מוכשרים, שחלקם הבטיחו לעצמם מקום בקבוצה אירופית ואחרים נמצאים בדרך לשם. אחד השמות החמים ביותר הוא זה של דור תורג'מן, שהתחושה לגביו היא שלא המריא כפי שציפו ממנו בעונה הנוכחית. לכן, אחרי שכנראה יזכה באליפות עם מכבי תל אביב, ריכזנו עבורו ארבע אופציות לקראת הקיץ.

הליגה הצרפתית. ההתרשמות מתורג'מן בצרפת היה מחמיאה מאוד, והקבוצה שהביעה בו את העניין הרב ביותר היא סטאד ריימס, בה כבר שיחק חלוץ של מכבי תל אביב לשעבר, אלירן עטר. בקבוצה הלא גדולה, הלחץ על תורג'מן לא יהיה כבד מדי, אבל הוא יזכה לבמה נרחבת שיכולה לאפשר לו בעתיד לצאת לליגה או לקבוצה גדולה יותר.

הבונדסליגה. נכון, הגעה לליגה הגרמנית החזקה תהפוך לאתגר גדול מאוד, אבל אחרי מה שהנבחרת הצעירה עוללה לזו הגרמנית, השערים אליה פתוחים, ראו מקרה דניאל פרץ בבאיירן מינכן. תורג'מן יכול לכוון לקבוצה צנועה יותר, ואיינטרכט פרנקפורט כבר הביעה בו עניין. מנטלית זו לא תהיה משימה פשוטה, אבל זו גם הזדמנות להוכיח שיש ת'כלס מאחורי ים הסופרלטיבים שקיבל בקיץ 2023.

דור תורג'מן. לא צריך להביט יותר לאחור, צילום: אודי ציטיאט

 

הליגה הבלגית. הישראלים מאוד פופולריים בליגה הזו. עומרי גאנדלמן עושה בה חייל העונה עם עשרה שערי ליגה במדי גנט וענאן חלאילי כבר סגור בסן ז'ילואז שנאבקת העונה על האליפות. אם שני חבריו לנבחרת הצעירה עשו זאת, אין סיבה שתורג'מן לא יילך בעקבותיהם, במיוחד שאחת הקבוצות הכי גדולות בבלגיה, קלאב ברוז', בדקה כבר את האפשרות להחתימו. גם מבלגיה אפשר לקפוץ מדרגה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

להישאר במכבי תל אביב. על פניו זו תהיה צעידה במקום, דשדוש, אבל זו עדיין אופציה מכובדת עבור תורג'מן, שכמובן צריך לדרוש שדרוג במעמדו, הן בשכר והן בצד המקצועי. עם האליפות שבדרך, תהיה לו את האפשרות להציג את יכולתו במוקדמות ליגת האלופות, ועם קצת מזל גם להגיע לבמה הגדולה של שלב הבתים. משם השמים הם הגבול.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו