קבוצת הכדורגל של הפועל בקעת הירדן (ילדים ג). צילום: הפועל בקעת הירדן

בגלל המצב הביטחוני? קבוצות ילדים מסרבות להגיע לבקעת הירדן

שחקני ילדים ג' שמארחים משחקים במושב תומר, פונים בבקשה לעזרה: "אומרים לנו שזה מסוכן, למרות שכל מי שנוסע דרך ירושלים יודע שזו נסיעה ישירה ונוחה"

קבוצות כדורגל בליגת ילדים ג' מסרבות להגיע לשחק נגד הפועל בקעת הירדן, שמארחת משחקים במושב תומר בבקעה. 

על פי שחקני הקבוצה, הסיבה היא המרחק של היריבות שמשחקות במחוז מרכז, והמצב הביטחוני במדינה. שחקני הקבוצה הוציאו מכתב מיוחד בו הם פונים להתאחדות לכדורגל בישראל ולעזרה. 

בקעת הירדן (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

"בגלל שאנחנו שייכים למחוז מרכז, פעם בשבועיים בערך אנחנו נוסעים בערך שעה וחצי (!) למשחק חוץ, חוזרים הביתה עם ההסעות ממש מאוחר בערב, ולמרות הכל נותנים את כל מה שיש לנו על המגרש: משחקים ביחד, לא מפסיקים לרוץ עד הדקה האחרונה, והשנה גם מנצחים לא פעם ומבקיעים לא מעט".

"אלא מה? שבזמן האחרון, כל מיני קבוצות שצריכות להתארח אצלנו, מחליטות פתאום לא להופיע למשחק. בעיקר כי הם אומרים שזו פשוט נסיעה רחוקה, והם לא רוצים שהילדים יחזרו עייפים הביתה (כאילו אנחנו לא עושים את זה באופן קבוע....). לפעמים אומרים לנו גם שזה מסוכן, למרות שכל מי שנוסע דרך ירושלים יודע שזו נסיעה ישירה ונוחה ממש למושב תומר. ומי שרוצה - גם נוסע באוטובוס ממוגן. כל מי שמגיע - לא מתחרט, ואומר בסוף שזה המגרש עם הנוף הכי יפה בארץ (וגם עם הכרוז הכי מוצלח – אבל זה סיפור אחר)".

"אנחנו מעולם לא ביטלנו משחק חוץ משום סיבה שהיא: לא כשהיו התראות של טילים בכל מיני מקומות (לא אצלנו), ולא משום סיבה אחרת. פשוט מכינים אוכל לכמה שעות, אורזים את הציוד, נוסעים ומשחקים".

"לצערנו, ההתאחדות לכדורגל בישראל לא מצליחה לעזור לנו במצב הזה, וכך יוצא שאנחנו השנה משחקים הרבה פחות משחקים מכל שאר הליגה. נכון שאנחנו מקבלים ניצחונות טכניים, אבל אנחנו לא רוצים אותם. אנחנו רוצים לנצח על המגרש, כמו כולם".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו