ווייד בולדווין עולה לחימום באואקה וזוכה לקבל פנים חמה מאוהדי פנאתינייקוס

ווייד בולדווין ל"ישראל היום": "פציעה לא תעצור אותי בשלב הזה"

כוכב מכבי תל אביב, שנטש את ההתמודדות במהלך הרבע הרביעי אמש, בשיחה עם "ישראל היום": "אני מרגיש טוב. אנחנו בכושר נהדר ועכשיו נתכונן כדי להשיג ניצחון נוסף מחר"

מכבי תל אביב פתחה אמש (שלישי) את סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג עם ניצחון חוץ גדול 87:91 באואקה על פנאתינייקוס היוונית, עלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג בתום משחק דרמטי וגנבה את הביתיות כבר בראשית הסדרה.

למרות הניצחון המרשים החגיגה במועדון לוותה גם בחששות ודאגה ממצבו של ווייד בולדווין שנפצע ברגלו בפתיחת הרבע הרביעי ולא שב לשחק. בבדיקה שעבר הכוכב לאחר המשחק התברר כי הוא סובל מרגישות בשריר בירך האחורי, אזור בו כבר נפצע בעבר, והוא בספק למשחק השני בסדרה מחר. בשיחה עם "ישראל היום" לאחר התמודדות שיתף ווייד בולדווין מתחושותיו והעביר מסר מרגיע כשנשאל על מצבו. "אני מרגיש טוב ואשחק ביום חמישי, פציעה לא תעצור אותי בשלב הזה. מצאנו דרך לנצח את המשחק הראשון במגרש קשה ומאוד ביתי, כל אחד בקבוצה שיחק טוב והצלחנו להשיג את הניצחון הראשון בסדרה".

ווייד בולדווין. יהיה מוכן להמשך הסדרה, צילום: Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

עבורכם הניצחון הזה היה הצהרת כוונות?

"כן, זה היה ניצחון טוב מאוד עבורנו. אנחנו בכושר נהדר כקבוצה בחודשיים האחרונים וזה היה ניצחון גדול מאוד לפתוח איתו את הפלייאוף אבל אנחנו עדיין צריכים לנצח עוד שני משחקים נוספים. היינו בסיטואציה זהה לפני שנה בדיוק במונאקו והפסדנו לבסוף את הסדרה. עשינו את העבודה במשחק הראשון ועכשיו עלינו להתכונן ולנסות להשיג ניצחון נוסף מחר".

מה עשה את ההבדל עבורכם ברבע הרביעי שהכריע את ההתמודדות?

"הצלחנו להישאר במשחק לאורך כל הדרך ועשינו את זה בסגנון שלנו. כמו שהוכחנו לאורך כל המשחק אנחנו קבוצה חזקה עם הרבה אופי. למרות הניצחון אנחנו חייבים לשמור על פוקוס ולהתרכז רק במשחק השני בסדרה, היינו בנקודה הזאת לפני שנה".

מה סוד הקסם שלכם השנה?

"אנחנו קבוצה מאוד קשוחה עם אופי. אנחנו משחקים ללא בית כל השנה, עברנו קשיים ואתגרים רבים ביחד והמשחק הזה היה עוד אתגר שצלחנו ביחד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לאורך כל השיחה עולה וחוזרת החוויה הכואבת של הצהובים ממונאקו ולכן דווקא בולדווין, השחקן האמוציונלי ביותר בסגל של עודד קטש שמר על איפוק לא אופייני. "זו סדרה, לא משחק אחד. כל מהלך יכול להשפיע ולשנות את המומנטום של הסדרה וכל משחק שונה. הם יגיעו למשחק מחר בגישה שונה ויבואו להילחם, אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה ולהשיב מלחמה בכל הכוח. נגיע מוכנים לסדרה במטרה לצאת עם ניצחון נוסף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו