שחקני מכבי תל אביב חוגגים את העפלה לפלייאוף היורוליג

כמה היא חיכתה לך: לורנזו בראון התעורר בדיוק בזמן כדי לקחת את מכבי תל אביב לפלייאוף

חלק מהאוהדים התייאשו, הדיבורים על עזיבה ישבו עליו והיכולת הסתתרה מאחורי הפציעה ושאר הבעיות, אבל אז, ברגע האמת, מספר 4 של הצהובים הזכיר לכולם מה הוא שווה • הייתי צריך את זה בשביל הביטחון העצמי שלי"

חודשים ארוכים מפתיחת העונה חיכתה מכבי תל אביב לראות את לורנזו בראון הישן והטוב מופיע ובגדול. אמש (שלישי) במשחק החשוב ביותר שלה העונה, כאשר הכרטיס המיוחל לפלייאוף עמד על הפרק במשחק של להיות או לחדול, הרכז עשה זאת. במשחקו הטוב ביותר העונה, שלח בראון את הצהובים לרבע גמר היורוליג ולסדרה מרתקת נגד פנאתיינקוס לאחר ניצחון גדול על באסקוניה 85:113 .

אחת הקלישאות העתיקות ביותר בכדורסל גורסת כי שחקנים גדולים מתעלים במשחקים הגדולים, וברגע השיא של העונה, על הבמה הגדולה והיוקרתית ביותר, לורנזו בראון זרח פעם נוספת ובמשחקו הטוב ביותר העונה הזכיר נשכחות והוכיח כי למרות הכל וגם בכושרו העונה עדיין מדובר באחד השחקנים הטובים במפעל.

אל משחק הפליי-אין הגיע בראון בעיצומו של המשבר הגדול ביותר שפקד אותו בתקופתו בצהוב. מי שרק לפני שנה היה לקונצנזוס חוצה יציעים בהיכל מנורה מבטחים הפך העונה לשחקן שמקומו בסגל בעונה הבאה מוטל בספק ויכולתו כלל לא מזכירה את העונה שעברה.

"אנחנו צריכים את לורנזו מאוד ובכושר טוב על מנת לעבור את הפליי־אין, גם אם הוא בתקופה פחות טובה הוא עדיין שם בשבילנו. הוא אחד המנהיגים שלנו בדרך השקטה שלו, אנחנו סומכים עליו גם בתקופה פחות טובה. השחקנים סומכים עליו, הצוות המקצועי סומך עליו, כולנו סומכים עליו. הוא שחקן מספיק טוב ועם מספיק ניסיון על מנת להוציא את עצמו גם מסיטואציות כאלה", אמר לאחרונה עודד קטש וידע על מה הוא מדבר.

עודד קטש. לא הפסיק להאמין בבראון, צילום: אלן שיבר



לאורך השבוע, לקראת ההתמודדות עם הספרדים, התמקדו ההכנות והציפיות בדו קרב הכוכבים בין ווייד בולדווין מצד אחד למרקוס הווארד מן הצד השני כאשר הציפייה הייתה שהוא זה שיכריע את גורל המשחק, אולם המחצית הראשונה הייתה כולה של בראון שעבר את הממוצע העונתי שלו כבר ברבע הראשון והתפוצץ עם 21 נקודות ו-5 שלשות שהכריעו את גורל ההתמודדות כבר במחצית הראשונה. את הערב סיים הרכז, שפעם נוספת שב לרקוד על המגרש, כקלעי המוביל של הצהובים עם שיא עונתי של 29 נקודות.

"זו הרגשה מדהימה, זה היה משחק קריטי עבורו שהיינו חייבים לנצח. אחרי כל מה שעברנו ביחד, נשארנו ביחד וזה הכי חשוב עבורנו. התגברנו על עונה ארוכה ומגוון קשיים ועכשיו מתחיל זמן הפלייאוף עבורנו. באופן אישי עברתי עונה קשה וארוכה, שיחקתי פצוע לאורך כל העונה והתמודדתי עם עוד קשיים אחרים אבל אני שמח שעברתי ועברנו הכל כקבוצה", אמר בראון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הוא הוסיף: "זה היה משחק חשוב עבורי ועבור הביטחון העצמי שלי, הייתי צריך את זה בשבילי ובשביל החברים שלי. אף אחד לא באמת יודע כמה סבלתי בגלל הפציעה שהייתה לי העונה. עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב, שהפציעה והכאבים עברו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו