תפילה לשובו של החטוף הירש גולדברג-פולין במאהל החטופים סמוך לבית ראש הממשלה// קהילת הקהל

"התקווה שלנו התחזקה": תפילה לשובו של הירש גולברג-פולין התקיימה בירושלים

אמש, לאחר פרסום הסרטון של החטוף, מאות מחו בסמוך לבית ראש הממשלה נתניהו • "לשמוע אותו באמת חיזק מצד אחד, אבל מצד שני אנחנו כבר יותר מ-200 ימים עובדים להחזרת החטופים, וזה הרגע - אסור להפסיק", אמר אביו, ג'ון, בראיון ל"כאן רשת ב'"

לאחר אות החיים שהתקבל מהשבי: רבים השתתפו הבוקר בתפילה לשובו של החטוף הירש גולדברג-פולין נערכה הבוקר (חמישי) במאהל החטופים סמוך לבית ראש הממשלה ברחוב בלפור.

תפילה למען שובו של הירש גולדברג-פולין בירושלים, צילום: קהילת הקהל

קהילתו של הירש גולדברג-פולין, ׳הקהל: המניין השוויוני בקעה', בשיתוף קהילות נוספות קיימו תפילת שחרית חול המועד פסח בתפילה מרגשת לחזרתו של הירש יחד עם כל החטופים והחטופות.

אות חיים מהחטוף הירש גולדברג-פולין בשבי חמאס, צילום: ללא

אמש, לאחר שפורסם הסרטון שפרסם חמאס בו נראה החטוף, מאות מפגינים, וביניהם בני משפחות חטופים, מחו מול מעון ראש הממשלה בדרישה לנקיטת צעדים משמעותיים יותר בסוגיית שחרור החטופים. 

הפגנת משפחות החטופים בירושלים, צילום: אורן בן חקון

 הוריו של הירש, ג'ון ורייצ'ל מסרו כי הוקל להם לראות אותו בחיים, אך הם מודאגים מבריאותו ומקווים לחידוש המשא ומתן. "אנחנו נמצאים כאן היום עם תחינה לכל מנהיגי המפלגות שניהלו משא ומתן עד היום. זה כולל את קטאר, מצרים, ארצות הברית, חמאס וישראל. היו אמיצים, נצלו את הרגע הזה ותעשו עסקה כדי לאחד את כולנו עם אהובינו ולסיים את הסבל באזור הזה", אמרו. 

הבוקר ג'ון התראיין לתחנת הרדיו "כאן רשת ב'" על התחושות בעקבות פרסום הסרטון, שאותו, ראו לדבריהם בבכי. "זה נראה לנו שהוא מקריא משהו שמישהו כתב לו. אבל החלק שאני מתרכז בו זה החלק האחרון, שאפילו אם קרא אותו - הוא דיבר ישר אלי, לאשתי רייצ'ל ולבנות שלנו ליבי ואורלי, ואמר לנו שהוא מתגעגע אלינו. אנחנו לוקחים את זה כאמת. לשמוע אותו אומר את זה באמת חיזק מצד אחד, מצד שני אנחנו כבר יותר מ-200 ימים עובדים להחזרת החטופים, וזה הרגע - אסור להפסיק". עוד הוסיפו כי "לראות אותו ולשמוע אותו חיזק לנו את התקווה, אך יש לנו סיבות לדאוג לו מבחינה בריאותית. אני מתייחס לאיך שהוא אמר את הדברים. חזק וחד". 

 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו