תאונת דרכים בכביש 410. צילום: מד"א

אישה כבת 30 נהרגה בתאונת דרכים קשה בכביש 410

חובשים ופרמדיקים מצאו שני לכודים ברכב שהתנגש בעמוד • מותה של הפצועה נקבע במקום, פצוע נוסף במצב קשה עם פציעה רב מערכתית • במקביל: רכב הדרדר לתעלה במחלף שורק, שתי פצועות במקום

לילה קטלני בכבישים: אישה כבת 30 נהרגה הלילה (שבין רביעי לחמישי) בתאונת דרכים בכביש 410, סמוך לגאליה, לאחר שרכבה התנגש בעמוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את את מותה של האישה במקום ופינו לבי"ח קפלן גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. 

תאונת דרכים קשה בכביש שש (ארכיון) // תיעוד מבצעי מד"א

הפרמדיקים במד"א שמוליק בואניש ורן גולן סיפרו: "מדובר בתאונה דרכים קשה מאוד. הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות עמד במרכז הכביש כשבתוכו נלכדו שני הפצועים. האישה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח. הגבר שישב במושב הסמוך אליה חולץ כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו קשה".

בתאונת דרכים נוספת הלילה, רכב הדרדר לתעלה במחלף שורק, בחיבור של כביש 3 וכביש 7 במרחב לכיש. חובשים ופרמדיקים של העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח קפלן שתי פצועות עם פגיעה רב מערכתית, בהן: פצועה במצב קשה ולא יציב בת 65 ופצוע במצב בינוני בת 39.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו