120 מצטייני נשיא המדינה . צילום: האגודה למען החייל

אות כבוד לצה"ל: 120 מצטייני הנשיא יקבלו מלגות לימודים

נשיא המדינה הרצוג יעניק לחיילים ולחיילות המצטיינים מלגת לימודים על סך 3,500 ש״ח לכל חייל. אתמול נפגשו עם המצטיינים עם עו"ד קלמן גרובנר שתרם את המלגות באמצעות האגודה למען החייל.

בבית החייל ירושלים התקיים אתמול (ד') טקס הוקרה לכבוד 120 חיילות וחיילי צה״ל אשר נבחרו כמצטייני הנשיא ליום העצמאות תשפ״ד - 2024.

נשיא המדינה יצחק הרצוג יעניק למצטיינים בטקס שיתקיים ביום העצמאות בבית הנשיא, מלגת לימודים על סך 3,500 ש״ח לכל חייל מצטיין, הודות לתרומתו של עו״ד קלמן גרובנר.

עו״ד גרובנר אשר כילד צעיר לפני למעלה מ-90 שנה, הוא ומשפחתו נמלטו מגרמניה הנאצית, הקים את ביתו ומשפחתו במדינת ישראל. גרובנר תורם מזה עשרות שנים לתחום החינוך ובחר השנה באמצעות האגודה למען החייל להעניק את 120 המלגות להוקרתם של החיילים והחיילות, המצטיינים והמצטיינות וכביטוי לאהבתו.

יו״ר האגודה למען החייל האלוף במילואים יורם יאיר-ייה, אמר לחיילים במפגש: ״ממרום שנותיי ולמעלה מ-60 שנה מאז שהתגייסתי לצה״ל, יש לי הערכה מיוחדת למצטיינים ולמצטיינות בשנה של לחימה. בתוך הדור הזה בו רבים כל כך סיפורי הגבורה ומסירות הנפש, קשה במיוחד לבלוט. אז אני מעריך אתכם שבעתיים ומצדיע לכם.

''דבר נוסף ששימח אותי מאוד, זה הייצוג הנכבד של לוחמות, חיילות וקצינות ברשימת ה- 120. אות כבוד לכן ולצה״ל שמימשתן את העוצמה הנשית. המשכנה לשמש דוגמא ומופת לחברה הישראלית כולה. נמשיך לתמוך בחיילי צה״ל הפצועים, לחבק את משפחות הנופלים ולהתפלל שנזכה לראות בקרוב את שיבת כל החטופים״, הוסיף יאיר-ייה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו