מט גאלה. צילום: GettyImages

הזוי: הדוגמן פוטר כי גנב את הפוקוס

יוג'יניו קסניגי בן ה-26 מאיטליה טוען כי הוא פוטר שלושה ימים לפני אירוע המט גאלה רק בגלל שהעפיל על קיילי ג'נר • "אני לא שונא אותם, אני גם לא נסער אפילו, אני סתם מאוכזב"

מחר (שני) צפוי להתקיים המט גאלה, אירוע האופנה המדובר והמסוקר ביותר בשנה בהשתתפות ידוענים רבים.

שלא במפתיע, לא כל הנוצץ על השטיח האדום הוא אכן כזה גם מאחורי החיוכים המפוטרים, וכעת מגיע גם מי שחושף את הצהוב והמלוכלך מאחורי הקלעים.

יוּגֶ'נִיוֹ קָסְנִיגִי, דוגמן איטלקי בן 26, שיתף בסוף השבוע בטיקטוק האחרון שני סרטונים שהפכו לוויראליים וזכו ליותר ממיליון צפיות בהם חשף כיצד פוטר שלושה ימים לפני הגאלה, כשהסיבה שניתנה לו הייתה מקוממת ועיקרה: גנבת יותר מדי פוקוס.

@eugeni0_#metgala2024#metgala#jennie#kyliejenner#fypシ゚viral♬ original sound - Eugenio

קָסְנִיגִי סיפר בסרטונים כי לקח חלק במט גאלה ב-2022 וב-2023 כשתפקידו היה לצעוד לצד סלבס ולדאוג לכל צרכיהם, כשבין הסלבס שליווה בשנה שעברה הייתה גם קיילי ג'נר, שאת התמונות לצידה שהפכו לוויראליות שיתף בתחילת הסרטון הראשון כשהוא שואל: "זוכרים אותי?"

גם השנה, כך סיפר, נעשתה אליו פנייה לקחת חלק במתכונת דומה בגאלה שכאמור תתקיים מחר, כשהוא מוכיח את אמיתות דבריו בצילומי מסך של תחלופת מיילים בינו לבין מי שגייס אותו.

@eugeni0_#metgala2024#metgala#jennie#kyliejenner#fypシ゚viral♬ original sound - Eugenio

לאחר שכבר נסגרו הפרטים וקָסְנִיגִי אפילו קיבל פטור מההדרכה שנדרשים המלווים לעבור לפני הגאלה כדי לדעת בדיוק כיצד להתנהל, הוא קיבל הודעה כי השנה יוותרו על שירותיו וזאת בגלל ההופעה שלו בשנה שעברה על השטיח האדום שייצרה יותר מדי תשומת לב והפכה אותו לוויראלית באופן שגנב יותר מדי פוקוס מ"הכוכבים האמיתיים" של האירוע דוגמת קיילי ג'נר שלצידה צעד.

קָסְנִיגִי הואשם כי שיתף תכנים והפך את האירוע לכזה שסבב סביבו, וזאת בניגוד להסכם הסודיות הנוקשה עליו מוחתמים המלווים והדוגמנים עם גיוסם, הכולל איסור מוחלט על שיתוף תמונות או מידע מהשטיח האדום (הם גם נדרשים להפקיד את המצלמות שלהם בכניסה לאירוע) ולכן השנה הוחלט לבסוף לוותר על שירותיו.

קָסְנִיגִי הדגיש כי הסרטון ששיתף לא בא מתוך יצר נקמה או רגשות שנאה, ואפילו ציין כי זה אירוני שדווקא עכשיו מותר לו לשתף בדברים מבלי לפחד מההשלכות של הסכם הסודיות עליו חתם וכי הוא בחר לשתף את סיפור הפיטורים שלו שלדבריו גם לא היה היחיד כדי להשמיע את הצד שלו. "אני לא שונא אותם. אני גם לא נסער אפילו, אני סתם מאוכזב" סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו