הדוכסית סופי. צילום: GettyImages

"היא נראית כל כך מאושרת": אנחת רווחה למעריצי ארמון המלוכה

אחרי רצף האירועים הקשים של המשפחה הכי חשובה בבריטניה, אפשר קצת לנשום • כך נראתה אשתו של הנסיך אדוארד בקטע שהפך לוויראלי

רגע משעשע של סופי, הדוכסית מאדינבורו שנתפס בעדשת המצלמה בסוף השבוע האחרון, הפך בימים האחרונים לוויראלי וסיפק סוף סוף אנחת רווחה ונחת למיליוני מעריצי ארמון המלוכה הבריטי שחווים חודשים קשים עם רצף הבשורות הקשות על בריאותם של בני המלוכה.

סופי בת ה-59, אשתו של הנסיך אדוארד לקחה חלק בסוף השבוע האחרון ב-Royal Windsor Horse Show יחד עם בעלה ובתה ליידי לואיז ווינדזור בת ה-20.

משפחה של חובבי סוסים,

בסיום האירוע סופי הוזמנה להצטרף לסיבוב הניצחון של הקבוצה האוסטרלית, וכשצעדה לכיוון הכרכרה הדוכסית החליטה לפצוח בריקוד קצר של אושר שנתפס בעדשות המצלמה והופץ בטוויטר. 

השמחה של סופי חובבת הסוסים, אהבה שהיא חולקת עם בתה ליידי לואיז וחלקו גם סבתה וסבה של לואיז - המלכה המנוחה אליזבת' ובעלה הנסיך המנוח פיליפ, לא הסתיימה עם עלייתה לכרכרה, וגם שם תועדה מחייכת ומוחאת כפיים בהתלהבות לא מוסתרת כשהיא מנופפת לבעלה.

"אני מתה על הסרטון הזה", צייצה גולשת על הסרטון שעלה לרשת X וצבר יותר מ-82 אלף צפיות ומאות תגובות מפרגנות. "היא נראית כל כך מאושרת".

גם המלך צ'ארלס הגיע לאירוע, צילום: GettyImages

"זה הדבר הכי חמוד בעולם", הוסיפה בהתלהבות גולשת נוספת. "תודה ששיתפת את זה". "אני מתה לפגוש אותה", כתבה גולשת אחרת. "היא נראית כל כך כיפית", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו