ליאל קוצרי. צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

"הדבר היחיד שמחזיק אותי זה האמונה בבורא עולם": כוכב "האח הגדול" חוטף ונפגע

משתתף העונה האחרונה, ליאל קוצרי, ביקש להתייחס להודעות נאצה שקיבל באופן פרטי על ידי גולשות שלא מחבבות אותו בלשון המעטה • "למילים יש כוח"

חודשים ארוכים אחרי שהסתיימה העונה האחרונה של "האח הגדול" בכיכובו, ליאל קוצרי עוד מעורר אמוציות רבות בקרב הגולשים. אמש (ראשון) בחר הכוכב הדומיננטי לפרסם צילומי מסך של הודעות קשות שקיבל באופן פרטי מצד גולשות ושיתף באומץ בתחושת הפגיעות שהוא חש נוכח המתקפה עליו.

בתגובה לסרטון משעשע שבו סיפר קוצרי לעוקביו כי הוא רוכש חליפת חתן על מנת שתשמש כסגולה לחתן שיגיע, נכתב לו: "נשמה, אף סגולה לא תעזור, אתה דוחה ברמות ורע". על רקע צילום המסך של הודעת הנאצה תהה ליאל: "מה גורם לבן אדם לכתוב דבר כזה נוראי?".

קוצרי המשיך לאחר מכן לגולשת אחרת שכתבה לו גם היא הודעות קשות בפרטי. "שחור משחור כמו הנשמה המקללת שלך. בבון שחור ושעיר, כמו בבון זה מה שרואים במראה". כשהגולשת נחשפה לכך שקוצרי העלה צילומי מסך של התגובות שכתבה לו היא המשיכה לשלוח חיצים.

צילום מסך אינסטגרם

"תפרסם מה שבא לך. את הרוע שלך אף אחד לא ישכח לך. בבון רע!". בנוסף התייחס לסכסוכים שנוצרו בין קוצרי למשתתפי העונה. "לא סתם אף אחד לא בקשר איתך. אתה פשוט דוחה".

ליאל הפעם השיב לאותה גולשת בהודעה פרטית וכתב: "את פשוט צריכה לאשפז את עצמך. את אישה חולה ואני מרחם עלייך, וגם סולח לך".

סדרת הסטוריז שהעלה קוצרי עם העלבונות שספג, גרמה ככל הנראה לעוקבים רבים לשלוח לו פרגונים, והוא הקדיש לעניין כולו סטורי ארוך. "המון הודעות מרגשות שבאמת גורמות לי להזיל דמעה, ומנגד גם המון הודעות של 'מה אתה מתייחס?'", ציין.

צילום מסך אינסטגרם

"בטח שאתייחס. אני בן אדם עם רגשות, ולקבל הודעות כאלה מגעילות, עושה צביטה קטנה בלב. לא מדובר פה בירידות, אלא באיחולים רעים וזה נוראי בעיניי שאדם פותח אינסטגרם, לא משנה באיזה גיל, ויש בו כל כך הרבה ריקבון בשביל לאחל לאדם שמעולם לא פגש את כל הרע שהיקום יכול להציע. הדבר היחיד שבאמת מחזיק אותי הוא האמונה בבורא עולם. אבא שבשמיים דואג לי מלמעלה, ובאמת נותן לי את מה שמגיע לי. וכמובן ששום טיפש או טיפשה לא יכולים לשנות משהו בחיי, אך עדיין למילים יש כוח", הודה.

"אני מיום ליום מפתח עוד ועוד שכבות של עור שכמה שפחות אפגע, אך עדיין אמשיך להרגיש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו