העונה השלישית עוסקת בניכור הורי. צילום: באדיבות כאן 11

"עוד ניפגש": כשהתסריט הדרמטי כופה את עצמו על הריאליטי

העונה השלישית של תוכנית הטלוויזיה של כאן שמה דגש על ניכור הורי • למרות שהיא רואה את עצמה כפותרת בעיות ומאחדת משפחות, היא לא משודרת כדי לפתור בעיות אמיתיות מהחיים

ב"ספרות זולה" של טרנטינו יש סצנה זכורה שבה וינסנט וג'ולס יורים בטעות בראשו של בחור חביב שיושב במכוניתם, במהלך נסיעה באור יום. עליהם להעלים ראיות במהירות, ולשם כך הם מתקשרים לאדם שמקצועו הוא ניהול משברים שכאלה. הוא Fixer, פותר בעיות. גם תוכניות טלוויזיה אוהבות לשחק אותה פיקסריות.

זה כך מאז ומעולם. רפי גינת תפס פושעים בשידור חוקר, צופית גרנט איתרה ילדים אבודים, חיים אתגר חשף מתחזים, חתונמי שידכה רווקים מיואשים, טיפול זוגי מתקנת מערכות יחסים סדוקות, "לרדת בגדול" ו"המהפך" ביצעו שדרוגים גופניים.

"עוד ניפגש" רואה את עצמה כפותרת בעיות, צילום: באדיבות כאן 11

סדרת הדוקו־ריאליטי "עוד ניפגש" רואה עצמה כפותרת בעיות ומאחדת משפחות. בעונתה השלישית, שהושקה הערב בכאן 11, הדגש הוא על ניכור הורי. בתום הליך מסורבל שמתמשך על פני כמה פרקים וכולל מניפולציות רגשיות מתוסרטות על הדמויות המרכזיות, הן אמורות לעבור ריפוי פנימי, לסלוח, להבין ואז להתאחד עם בן המשפחה שנפלט מחייהם - ילד עם אמא, ילדה עם אבא, ואמא עם בנה - אחרי נתק שנמשך אפילו 19 שנה במקרה מסוים.

"עוד ניפגש" היא הפיקסר של המשפחות המסוכסכות. אבל מי שפונה לטלוויזיה כדי שתפתור לו בעיות מהחיים, קצת לא מבין איך התעשייה הזאת פועלת.

עוד ניפגש - עונה 3 | כאן 11, 21:30

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו