עדן גולן בנתב"ג רגע לפני ההמראה לשוודיה. צילום: אלון טלמור

"גאווה ואחריות": משלחת ישראל לאירוויזיון המריאה לשוודיה בטיסה מיוחדת

"אני מרגישה גאווה ואחריות ורוצה להודות לכולכם על חודשים של אהבה, אמון ותמיכה, שמזכירים לי כל יום מחדש את מי אני מייצגת", אמרה עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון, רגע לפני ההמראה

המשלחת הישראלית לאירוויזיון המריאה עם עדן גולן בטיסה לשוודיה.

לאחר חודשים ארוכים של הכנות, המריאה הלילה (שלישי) המשלחת. במסגרת שיתוף הפעולה בין תאגיד השידור הישראלי וחברת אל על, המריאה הטיסה המיוחדת ובה אנשי המשלחת ישירות מנתב"ג לאירוויזיון שיתקיים במאלמו, שוודיה.

עדן גולן בנתב"ג, צילום: אלון טלמור

קודם להמראה התכנסו אנשי המשלחת הישראלית, יחד עם נציגי הנהלת כאן ונציגי הנהלת אל על, שאיחלו לעדן הצלחה גדולה בתחרות ובייצוג ישראל בתקופה מורכבת זו.

עדן גולן בנתב"ג, צילום: אלון טלמור

דקות לפני ההמראה, אמרה גולן: "אני בדרכי לייצג את המדינה שלי על במת המוזיקה הכי גדולה בעולם. השנה יותר מתמיד יש לנו תפקיד חשוב להראות לעולם שישראל כאן ושאנחנו לא הולכים לשום מקום. אני מרגישה גאווה ואחריות ורוצה להודות לכולכם על חודשים של אהבה, אמון ותמיכה, שמזכירים לי כל יום מחדש את מי אני מייצגת".

החזרה הראשונה של עדן על הבמה תתקיים היום בשעה 15:50. נכון לעכשיו היא מדורגת במקום ה-6 בטבלאות - תיקו יחד עם צרפת. גולן תשתתף בחצי הגמר השני ב-9 באוקטובר ובמידה ותעלה לגמר כפי שמעריכים, תופיע שוב בגמר שיתקיים ב-11 באוקטובר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו