"לנגן למישהי או למישהו זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות עבורו". חברי ההרכב "ליסבון" אלון גילרון (מימין) ואבידן עזרא | צילום: גפן רזניק

"זיכרונות של תחושות מנחמות": טעימה ראשונה מהפרויקט המוזיקלי "ליסבון"

המוזיקאים אלון גילרון ואבידן עזרא, שמנגנים יחד כבר שני עשורים, ישיקו בשבת ב"לבונטין 7" בתל אביב את אלבום הבכורה של הפרויקט המוזיקלי החדש - "ליסבון" • "הפרויקט אמנם נכתב באווירה שלפני 7 באוקטובר", הם אומרים, "אבל הוא נוגע בתחושה שאולי, בהמשך, הכל יהיה טוב יותר"

"לנגן לך מנגינה, להגיד לך, בחיים את לא עוברת את זה לבד, יש עוד אנשים שעוברים אותו דבר", שרים המוזיקאים האבידן עזרא (מפרשים, SCREENS) ואלון גילרון בשיר "ננגן לך", והמילים כמו מציירות במדויק איזו תחושה פרטית-כללית הנמצאת באוויר מאז היום שהפך הכל.

בתוך כל זה, השניים, שמנגנים יחד כבר שני עשורים, משיקים מחר (שבת, 30.3) ב"לבונטין 7" בתל אביב את אלבום הבכורה של הפרויקט המוזיקלי החדש  והמסקרן שלהם - "ליסבון".

"ננגן לך (שמלווה בקליפ קליפ בסגנון פיקסל ארט שיצר גילרון - י"פ), הוא הסינגל הרביעי שיוצא מאלבום הבכורה של ליסבון, והוא שיר המתאר חוויות יומיומיות וזיכרונות שעולים מזוגיות מורכבת", הם מספרים. "לנגן למישהי או למישהו זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות עבורו, ולפעמים אנחנו מבינים את מה שאנחנו כותבים רק אחרי שהשירים קורים...".

מן הסתם אי אפשר גם להתעלם מהתקופה שבה השיר הזה יוצא.

"המלחמה היא תקופה מבלבלת ואיומה לכולנו ואי אפשר שלא לחשוב כל הזמן על החטופים ועל בני משפחותיהם, על החיילים.

"הפרויקט שלנו אמנם נכתב באווירת התקופה שלפני 7 באוקטובר,
במדינה שהיתה אז צמאה לשינוי ועמוסה בהפגנות ובתהיות קיומיות שבהחלט השפיעו על שירי האלבום.

"דווקא ננגן לך, שהוא על פניו שיר 'UPPER' ומרים, מוצא את עצמו נוגע בדיוק במקומות הללו, של זיכרונות ושל תחושות מנחמות, שאולי, בהמשך, הכל יהיה טוב יותר".

הופעת הבכורה להשקת האלבום של ההרכב "ליסבון" תתקיים בשבת, 30.3, בלבונטין 7 ת"א. את כל עטיפות הסינגלים והארט שסובב את האלבום עיצבה המעצבת גפן רזניק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו