ליאל קוצרי משתף

כוכב "האח הגדול" משתף בכאב: "הבדיקות לא יצאו טובות"

ליאל קוצרי סיפר לעוקביו על ניתוח שהתבטל בעקבות תוצאות לא תקינות של בדיקות שערך טרם ההליך • "בכיתי המון, לקחתי את זה מאוד קשה"

זה כבר לא מעט זמן שפליט "האח הגדול" ליאל קוצרי משתף את עוקביו באינסטגרם בחלומו לערוך ניתוח קוסמטי. ביום ראשון הקרוב זה היה אמור סוף סוף לקרות, אלא שאז בבדיקות שגרתיות שערך לפני ההליך הרפואי התגלו בעיות שלא מאפשרות את ביצועו. אמש (רביעי), אחרי שהתנתק ליומיים מהרשת החברתית, הוא שב אליה כדי לפתוח את הלב ולספר על האכזבה הגדולה שלו מהניתוח שהתבטל.

ליאל קוצרי בצאתו מבית "האח הגדול", צילום: מיכה לבוטון

"לא הייתי באינסטגרם יומיים. חשבתי הרבה אם לשתף, אבל החלטתי שכן", אמר קוצרי בסדרת סרטונים שהעלה לסטורי ובהם הישיר מבט ודיבר אל המצלמה. "בעוד חמישה ימים הייתי אמור לעבור ניתוח שחיכיתי לו מאוד, ניתוח קוסמטי, ולצערי אני לא אעבור אותו", עדכן. "הבדיקות שלי, של טרום הניתוח, יצאו לא כאלה טובות. הכל טוב ברוך השם, לא משהו חריג במיוחד, אבל משהו שמצריך ממני להמתין בשביל לעשות את הניתוח הזה", הסביר.

בהמשך חלק בתחושותיו. "אני מאוד מאוכזב, בכיתי המון, התבאסתי מאוד, כל כך הכנתי את עצמי וכבר הייתי בתוך זה. הפסקתי לעשן, הכל היה מאורגן, מי הולך איתי, לא סגרתי שום נופש כי ידעתי שאני צריך במוצ"ש להתחיל את הצום שלי ובראשון להיכנס לניתוח. לקחתי את זה מאוד קשה. אנשים יכולים להגיד 'יאללה ליאל, יש דברים יותר קשים'. נכון, יש דברים הרבה יותר קשים, אבל עדיין קשה לי והתבאסתי כי זה היה החלום שלי. ונכון, אולי אעשה אותו עוד בעתיד, שבעזרת השם הכל יסתדר, אבל כרגע זה לא קורה וזה הוריד לי את כל האוויר מהמפרשים ואת כל מצב הרוח.

ליאל קוצרי, צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

"היום קצת יותר התאפסתי על עצמי. הייתי מאוד מאוד עצוב. צריך להיות באיזון ולקחת דברים בפרופורציה, אז אני לוקח בפרופורציה. לקחתי לעצמי יומיים להתבאס ולהיות במיני דיכאון, אבל היום יצאתי מזה, אני מקווה, עד כמה שאפשר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו