שי עופרי. צילום: רובי בנג׳מין ואור גפן

שי עופרי בווידוי אמיץ: "נכנסתי לדיכאון, ירדתי 7 קילו"

פליטת הריאליטי שנמצאת בחודש החמישי להריונה הרימה את הכפפה וקיימה סשן שאלות ותשובות עם הגולשים ברשת החברתית, אשר במהלכו שיתפה בדיכאון שהתפרץ • "אמרתי 'אלוהים, מתי זה ייגמר?'

שי עופרי פתחה אמש (מוצ"ש) את הלב וסיפרה לעוקביה באינסטגרם על הדיכאון שממנו סבלה בחודשים הראשונים להריונה. באומץ היא ציינה את מספר הקילוגרמים שהשילה בתקופה המורכבת כתוצאה ממצב רוחה הירוד, וחלקה ברגעים של תסכול וייאוש שבהם פנתה לאלוהים וביקשה ממנו עזרה. כזכור, זהו הריונה הראשון של עופרי, שנישאה בחודש שעבר לבן זוגה שניר בורגיל, אחרי שהשניים הכירו והתאהבו בעונה האחרונה של "האח הגדול".

המפגש של שי עופרי ושניר בורגיל שתועד לסרט שיעלה בקרוב ברשת 13 (ארכיון)

"מה הרגשת בשבועות הראשונים להיריון? הגיוני להרגיש כמו כאבי מחזור?", נשאלה עופרי, שבחרה להשיב בהרחבה. "בתחילת ההיריון הייתי על הפנים. בשליש הראשון שלי עברתי שלושה חודשים של סיוט, הקאות, בחילות, כאבי בטן תחתונה, אשפוזים. באמת סיוט שאני לא מאחלת לשונאים שלי".

שי ושניר חתן וכלה, צילום: אורי חיון

בהמשך סיפרה על הדיכאון שהגיע. "זאת תקופה ששאבה ממני כל כך הרבה. נכנסתי לדיכאון בהתחלה, וירדתי 7 קילו. אמרתי 'אלוהים, מתי זה ייגמר?'. אבל כמו שכולן אמרו לי, 'אחרי שזה יעבור את לא תזכרי את זה'". בהמשך הודתה לאהובה שניר בורגיל, על עמידתו לצידה בזמנים מאתגרים. "אמנם זו תקופה לא פשוטה, ואת תצטרכי המון עזרה", ציינה בפני העוקבת. "ומזל שלי ששניר איתי, כי אף אחד לא יכול להכיל אותי. וברוך השם זכיתי בבעל מדהים ותומך!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו