טל שמאי והארוס. צילום: אינסטגרם

"תמיד יהיו מסכנים": טל שמאי התארס לבן זוגו, חטף ברשת - והשיב אש

החזאי, שהתפטר לאחרונה מתפקידו, הודיע על אירוסיו לבן זוגו • עם פרסום הידיעה באמצעי התקשורת, נתקל בתגובות הומופוביות - והגיב להן • "אולי הילדים שלכם שקוראים את התגובות הללו יחוו חיים נוראים בגללכם"

טל שמאי בחר אתמול (רביעי) להתייחס בעמודו הפרטי באינסטגרם לתגובות נאצה קשות שקיבל במרחב הווירטואלי מצד גולשים. הסיבה? הידיעה על אירוסיו לבן זוגו שחר כהן. בסרטון שהעלה שמאי כפוסט, הוא ציטט חלק מהמילים הקשות שנכתבו לו במטרה לחדד את טענתו לפיה עוד ארוכה הדרך לקבלה מלאה ושלמה של הקהילה הלהט"בית בישראל.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tal Shamay טל שמאי‎‏ (@‏‎t_shamay‎‏)‎‏

"היי חברים, לפני כמה ימים בן זוגי שחר ואני התארסנו", הזכיר שמאי בפתח דבריו. "חשבתם שזה כבר לא ביג דיל, שזה כבר לא מרגש כל כך, שכבר לא צריך מצעדי גאווה, שזה כבר ממש בסדר, שאנשים לא מתרגשים מזה... אז אתם יודעים, בדרך כלל אני לא עושה את זה, אבל נכנסתי לקרוא תגובות באחת הכתבות שהתפרסמו בנושא. מעל 200 תגובות, אני חושב ש99% מהתגובות היו 'סדום ועמורה', 'כל מה שקרה בישראל קרה בגללכם', 'ההורים שלכם מסכנים, תמיד יהיו מסכנים', 'הילדים שלכם יהיו מסכנים', 'פשע נגד האנושות'. אני אחסוך מכם את התגובות הבאמת נוראיות, אבל כמעט כל התגובות היו כאלה", ציין.

טל שמאי, צילום: רן יחזקאל

בהמשך פנה במסר חשוב מבחינתו למשתלחים: "אני רק רוצה להגיד: אני כבר פתחתי חסינות לזה עם השנים, אבל אני רוצה להגיד לאלה שכתבו את התגובות הללו, אולי אתם איכשהו צופים בי. אולי הילדים שלכם, שקוראים את התגובות הללו, יחוו חיים נוראיים בגללכם, בגלל התגובות שאתם כותבים, ובגלל שהם אולי יקראו אותן, ואולי הם גם כאלה".

רגע לפני שחתם את דבריו, ביקש להבהיר: "בסוף לכל אחד מגיע לחיות איך שהוא רוצה, עם מי שהוא רוצה. תחשבו פעמיים לפני שאתם כותבים את המילים הנוראיות הללו. אמנם אני לא נפגע מזה, אבל הרבה אחרים כן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו