שמן גוף וסבון של שאנל. צילום: יח"צ חו"ל

שאנל בהשקה חדשה וסרום להארכת ריסים: חדשות הצרכנות

שמן גוף וסבון בריח האייקוני של קוקו מדמואזל, אסתי לאודר עם מסקרה וסרום מיוחד לריסים ולגבות, שמפו ומרכך חדשים לנטרול גוון צהוב לשיער לבן או בלונד ועוד • המוצרים החדשים שתפגשו על המדפים בחנויות - וכדאי להכיר

מותג האיפור והטיפוח אסתי לאודר משיק שני מוצרים חדשים לטיפוח הריסים והגבות ביום ובלילה: מסקרה לנפח ואורך עוצמתי לריסים, שגם מטפחת ומזינה אותם, וסרום לילי לטיפוח, שיקום ועידוד הצמיחה של הריסים והגבות. 

Turbo Lash Mascara בונה נפח, מאריכה את הריסים ומעניקה מראה מלא ודרמטי תוך
טיפוח והזנה לריסים עבים יותר, ומכילה שמני פסיפלורה, ארגן וקיק, לצד כדורי סיליקה מיקרוסקופיים לאפקט עיבוי מיידי. הסרום Turbo Lash Revitalizing Night for Lash + Brow מתקן, משקם ומחזק את הריסים והגבות בזמן השינה, לריסים וגבות מלאים יותר, ומכיל קומפלקס מעבה, הכולל 16 חומצות אמינו, חלבון אורז, פנטנול וחומצה היאלורונית.

מחיר כל מוצר: 165 שקלים

מסקרה וסרום הארכת ריסים וגבות, אסתי לאודר, צילום: יח"צ חו"ל

נטרול פורמולה פרופשונל משיקים שמפו ומרכך סילבר המבוססים על טכנולוגיית Pigment Booster, להעצמת הברק וחיזוק הגוון הטבעי. השמפו והמרכך מכילים פיגמנט המעצים את הברק
ומנטרל גוון צהבהב האופייני לשיער לבן, כסוף או בלונד. השמפו והמרכך מועשרים בקרטין ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה ולגווני שיער: לבן, כסוף או בלונד, ואינם צובעים שיער שיבה (לבן). המוצרים אינם מכילים אמוניה, מי חמצן, פרבנים, מלח סודיום כלוריד.

מחיר: 30 שקלים ל-400 מ"ל

שמפו ומרכך סילבר נטורל פורמולה, צילום: טל אזולאי

שאנל מביאים לארץ סבון מוצק ושמן גוף ספריי בריח של COCO MADEMOISELLE המוכר והאייקוני. הריח עצמו מעט יותר מרוכך ומעודן מהבושם, אולם ניחוח השמן, שנעים מאוד במגעו על העור, נותר לאורך זמן ולא הופך את העור לשומני, בניגוד לתרסיסי שמן אחרים. השמן כולל ברכיביו שמן חוחובה, ורד ויסמין.

מחירים: סבון - 165 שקלים, שמן גוף - 330 שקלים

שמן גוף וסבון של שאנל, צילום: יח"צ חו"ל

פולה בליק משיקה לקראת הקיץ ועונת הנסיעות 2024 קיט מחודש עם מוצרים מוקטנים לשימוש בחופשה, עם פורמולות משודרגות. בקיט ניתן למצוא סבון פנים, סרום אנטי איג'יינג ותמצית סרום. סבון הפנים מכיל תמציות צמחים המאזנות את רמת הלחות, הסרום מבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ושמרי בירה עם יותר חומרים פעילים המסייעים בטיהור והאצת תהליכי החלמה בעור ותמצית הסרום מכילה התאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות העור.

מחיר הקיט: 199 שקלים, להשיג במרכז לרפואה טבעית פולה בליק (זריצקי 4 תל אביב) ובאתר.

קיט נסיעות פולה בליק, צילום: עדי גלעד

סבוקלם יצרו שיתוף פעולה בין מאיירות ישראליות לעמותות התומכות בנשים ונערות, וכעת משיקים את מארזי המשלוחים החדשים והמאוירים ביצירה נשית ישראלית. לפרויקט נבחרו ארבע מאיירות: טליה דריגס, יהלי זיו, דניאל פלג ושירה גלעדי, וארבע עמותות התומכות ומקדמות נשים ונערות: עמותת בית רות, נשים לגופן, עמותת שוות ושדולת הנשים. כל מאיירת שיקפה באיור כיצד העמותה מקדמת ומעצימה נשים מנקודת מבטה.

בכל מארז ישנו QR-code שמוביל לעמותת "עיגול לטובה" – המאפשר תרומה לאחת מהעמותות
המארזים המאוירים שבסדרה.

מארזי סבוקלם מאוירים, צילום: יח"צ

מותג הסרת השיער מגע הדבש משיק קרם לחות לאחר הסרת שיער. קרם הלחות נועד להרגיע את העור לאחר הסרת השיער, ולכל סוגי ההסרות: שעווה, גילוח, דפילציה ולייזר. מרקם הקרם עדין וקליל, מכיל בושם ללא אלרגנים שמתאים לכל סוגי העור, ובריח פירותי.

טווח מחירים: 27-29 שקלים, להשיג בסופר-פארם

קרם מגע הדבש לאחר הסרת שיער, צילום: מזי עפרוני

Schweppes יוצאים עם סודה בתוספת מינרלים - סידן, מגנזיום, ואשלגן, תחת השם BETTER SODA. במשקה יש 10% מהצריכה היומית המומלצת של סידן, בליטר משקה, וכמות כפולה של מגנזיום, בהשוואה למותגי המים המינרליים הנפוצים בישראל - כך לדברי החברה.

טווח מחירים למארז: 13.50-18.50 ל-3 ליטר

בטר סודה, שוופס, צילום: יח"צ

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו