צילום: מתוך טוויטר // דבנפורט. אילת ממשיכה במסורת הרוקיז

מצאה את האחד?

פני הארדווי, שזיהה את הפוטנציאל בקולג' מכינות וצירף אותו למכללת ממפיס שיבח: "הוא בלתי ניתן לעצירה" • אבל האם קייוון דבנפורט (23, 2.03 מ') יספק את הסחורה גם בעונת הרוקי שלו באירופה? • הכירו את הזר החדש של הפועל אילת

בעונה שעברה הפועל אילת לקחה הימור על רוקי – ופגעה בגדול. קראו לו אלייז'ה בראיינט, שהגיע לישראל אחרי שלוש עונות במכללות, וכבר בעונתו הראשונה מחוץ לגבולות ארה"ב היה אדיר וסחף את קבוצתו לפיינל פור. בעונה הקרובה הוא כבר ייהנה מחוזה יקר במכבי ת"א, ועל הדרך הוא מסדר לדרומיים ביי־אאוט של 100 אלף דולר.

בסוף השבוע האחרון צירפה הקבוצה הדרומית רוקי נוסף, ועל הנייר נראה שגם הפעם הפוטנציאל להצלחה גדול במיוחד. כפי שפרסמנו לראשונה באתר "ישראל היום", הקבוצה החתימה את הפורוורד קייוון דבנפורט.

דבנפורט (23, 2.03 מ') לא סומן כפוטנציאל גדול, ואת השנתיים הראשונות שלו במכללות עשה דווקא בג'וניור קולג', כלומר בקולג' מכינות – ליגה שנחשבת ברמה נמוכה יותר. אבל אחרי שנתיים אדירות, שבהן הוביל את קבוצתו ג'ורג'יה היילדנס למאזן מדהים של 32 ניצחונות ושני הפסדים בלבד, עם ממוצעים של 16.5 נקודות ו־10.5 ריבאונדים, הוא משך את תשומת לב המכללות הגדולות.

מי שהיה הנחוש ביותר מבין כולם הוא שחקן העבר האגדי פני הארדווי, שהצליח לצרפו למכללת ממפיס שאותה הוא מאמן. הארדווי לא התחרט לרגע וביטא את הערכתו העצומה לפורוורד אחרי משחק שיא מול מכללת טנסי הבכירה, שבו קלע דבנפורט 31 נקודות וקלט 11 ריבאונדים. "הוא בלתי ניתן לעצירה", אמר מאמנו הגאה.

במשך תקופה ארוכה חיפשו אנשי אילת שחקן אתלטי שיתרום בשני צידי המגרש, ולפני כמה שבועות לטשו עיניהם לעבר השחקן. אחרי משא ומתן ממושך הצליחו לשמחתם להחתים את דבנפורט, וכעת יחפשו גבוה פיזי שיכול לשחק לצידו בקו הקדמי.

כפי שפרסמנו בסוף השבוע שעבר, מי שעשוי להשלים את הסגל ולעלות מהספסל במקומו של דבנפורט הוא יונתן שולדבראנד. כחודש וחצי לאחר שהודיעו לו כי האופציה בחוזהו לא ממומשת, ואחרי שניהלו מגעים עם איגור נסטרנקו ואלכס צ'וברביץ', אנשי אילת חזרו לשולחן המשא ומתן עם שחקנם בעונה שעברה. לפי גורמים המעורים בפרטי העסקה, קיים סיכוי גבוה שהצדדים יגיעו בקרוב להבנות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו