הטיסות נעלמו: ענקית הלואוקוסט הסירה טיסות מישראל ליעדים מבוקשים

חברת התעופה וויז אייר הורידה את טיסותיה לאיי יוון מאתר האינטרנט הרשמי שלה • "הסיבות להשעיית הקווים הזמנית הן הגבלות תפעול, כמו גם ירידה בביקוש ליעדים מסוימים"

לוח טיסות בנתב"ג. צילום: איי.פי.

חברות תעופה רבות ביטלו וממשיכות לבטל טיסות לישראל ומישראל. אחת החברות שנחשבות ליציבות יחסית בפעילותה בישראל היא חברת הלואוקוסט וויז אייר. למרות החזרה המהירה של וויז אייר לישראל מאז המתקפה האיראנית ולמרות הוספת יעדים במהלך החודשים האחרונים, הבוקר (חמישי) הסירה חברת התעופה טיסות לכמה יעדים משמעותיים מאוד מהאתר הרשמי שלה.

מבדיקה באתר וויז אייר ניתן לראות כי כל טיסות החברה לרודוס, כרתים וסנטוריני הוסרו מלוח הטיסות באתר החברה. יעדים אלו מבוקשים מאוד בקרב תיירים ישראלים בתקופת הקיץ, שכן השנה לא יהיו טיסות ישירות לטורקיה בתקופת הקיץ, כך שתיירים רבים צפויים לנפוש ביוון

טיסת וויז אייר (ארכיון), צילום: קוקו

כזכור, וויז אייר מפעילה טיסות ישירות מישראל ליעדים רבים ברחבי אירופה ולאבו דאבי. חברת הלואוקוסט ההונגרית חזרה לישראל ומאז המשיכה לטוס באופן יציב יחסית. בגזרת החברות המתחרות, ריינאייר צפויה לחזור לישראל בחודש יוני וזאת לאחר שביטלה את הטיסות לישראל בסוף חודש פברואר ואיזיג'ט ביטלה את כל טיסותיה לארץ עד סוף חודש אוקטובר.

חברת וויז אייר מסרה בתגובה: "החברה מאשרת כי ערכה התאמות בפעילות בקיץ הקרוב. הסיבות להשעיית הקווים הזמנית הן הגבלות תפעול, כמו גם ירידה בביקוש ליעדים מסוימים. כמו כן, החברה הבינלאומית הפעילה בישראל שומרת על רוב קוויה מתל אביב ומציעה טיסות ל-15 מדינות. בנוסף, החברה מציעה קווים חלופיים קרובים באותה מדינה בה הושעו הקווים, כדי לוודא שהחיבור בין היעדים לא ייפגע". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר