"ילד שלי, אני לא יודעת איך ממשיכים": רס"ר (מיל') עידו אביב שנפל ברצועת עזה הובא למנוחות

אביב, בן 28, לוחם במסייעת שריון, בגדוד חש"ן 9232, התגורר עם זוגתו בקריית ים • הוא נפל במרכז הרצועה והובא למנוחות בבית העלמין בכרמיאל • האם, אמי אביב: "ילד בכור שלי אני כל כך אוהבת אותך ולא רוצה להיפרד ממך, יש לי כל כך הרבה דברים לספר עלייך"

הלוויית עידו אביב ז"ל שנפל ברצועת עזה. . צילום: הרצי שפירא

רס"ר (מיל') עידו אביב, בן 28 מכרמיאל, לוחם במסייעת שריון, בגדוד חש"ן 9232, שנפל במרכז הרצועה הובא היום (שלישי), למנוחות בבית העלמין בכרמיאל.

ההורים האבלים. משפחת אביב בהלוויית הבן, רס"ר (מיל') עידו אביב ז"ל, צילום: הרצי שפירא

האם אמי אביב, ספדה לו בבכי. "ילד שלי. איך מתחילים. מאיפה מתחילים, אני לא יודעת. האמת שאני לא יודעת איך ממשיכים. ילד בכור שלי אני כל כך אוהבת אותך ולא רוצה להיפרד ממך. יש לי כל כך הרבה דברים לספר עלייך. לא בטוח שהדף הזה יכול להכיל את זה. אין ספק שאתה גם ילד של ים. תמיד היו לי פחדים שתיסע לסרי לנקה ותגלוש בגלים המטורפים אבל זה החלום שלך ולא הייתי מונעת ממך. פשוט לא הספקנו להגיע לזה".

"איזה כיף שזכינו לטיול הגדול איתך"

"בסוף קרה לך כאן משהו. כאן אצלנו. הנורא מכל. עם זה שאתה ילד מקסים, שובה לב, מקסים, חייכן אוהב אדם. נשמה טהורה. כל הדברים הטובים שאפשר להגיד אתה גם עקשן אתה יודע לעמוד על שלך. מי שמכיר את סיפור החבלים בסירה. איזה כיף שזכינו לטיול הגדול איתך. זכינו לטיול בים שמונה ימים מלאים איתך. כל רגע כל דקה. דיברת איתי על הטיול הבא. רצית עוד אחד".

"מה יהיה עכשיו איזו הפלגה תהיה בלעדייך. מה יהיה עכשיו מי יילך עם אבא לכדורגל. אני אצטרך להחליף אותך אני לא בטוחה שאני אעמוד בזה. אני אשתדל. בכלל אני לא יודעת מה יהיה עם אבא, עם סבא, עם כולנו. עידו שלי, אתה אחד מעשרה נכדים. עשרה נכדים בנים לסבא. אתה תמיד תישאר אחד מתוך העשרה. בשביל סבא. רק שאתה תהיה בלב שלנו, תמיד תהיה בלב שלנו".

דשיה ( שקד החברה), אין לי מושג מה יהיה. אני לא יודעת מה יהיה. את איתנו לנצח, נלווה אותך בכל דרך שתבחרי בכל דבר שתעשי אנחנו איתך. עידו שלי אני רוצה עוד ממך".

אביב, שנהרג בתקרית בה נפל רס״ר (מיל׳) קאלקידן מהרי התגורר עם בת זוגתו בקרית ים. הוא היה מדריך גלישה במועדון "סרף סייקל" בעיר, אהוב ואישיות מוכרת בקריות בתחום הגלישה בים.

ההודעה על הלוויתו של רס"ר עידו אביב,

"את עידו אביב הכרתי במהלך השנים בכל מיני סיטואציות, נפגשנו בלא מעט אירועים, זכיתי לצלם לא מעט אירועים שהיה נוכח בהם, ממסיבת סיום הבית ספר, נשף י"ב המסורתי, חתונות ועוד לא מעט אירועים", ספד לו חברו אופיר זגורי בפוסט ברשתות החברתיות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר