"אזהרת טריגר": מייקל לואיס חוזר לפציעה בסרטון קשה לצפייה

קצת יותר משנה אחרי שנפצע באורח קשה, הדוגמן והשחקן שיתף סרטון המסכם את התקופה המאתגרת שעברה עליו • "עברו שנה וחודשיים מאז התאונה שלי, מאז שקיבלתי את החיים שלי במתנה"

מייקל לואיס. צילום: רונן אקרמן

מייקל לואיס פתח היום (חמישי) את הלב בחשבון האינסטגרם שלו, כשסיכם את התקופה הארוכה שעברה עליו מאז שנפצע באורח קשה כשנפל בחודש מרץ בשנה שעברה ממפל בגובה 15 מטרים באיי סיישל. לואיס, בחר לסכם את התקופה כשהוא כבר עומד איתן על שתי רגליו, אחרי שניצח בדרך לא מעט קשיים פיזיים ונפשיים. מתחת לסרטון קצר שבו שיבץ תמונות קשות במיוחד מהפציעה שלו ומתהליך ההחלמה, הוא ציין בנקודות את כל הטלטלות שחווה בחייו האישיים בחודשים האחרונים.  

"אזהרת טריגר של דם, מוטיבציה, וטירוף לחזור לחיים", כתב לואיס בתחילת הטקסט שצירף לסרטון שכלל תמונות קשות מפציעתו. "עברו שנה וחודשיים מאז התאונה שלי. שנה וחודשיים מאז שקיבלתי את החיים שלי במתנה", הזכיר. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Michael Lewis מייקל לואיס (@michaelewis)

בהמשך תיאר את ההשלכות של הפציעה הקשה, וגם הזכיר את הפרידה מבת זוגו מרי פרגלין. "שנה וחודשיים של ירידה במשקל ל-75 קילו. שנה וחודשיים של פיזיותרפיה וטיפולים. שנה וחודשיים שכללו פרידה מבת הזוג. שנה וחודשיים מאז שנכנסנו למלחמה. שנה וחודשיים בה איבדתי חברים קרובים ובני משפחה. שנה וחודשיים של רכבת הרים רגשית, פיזית ומנטלית. שנה וחודשיים שלא משנה מה קרה סביבי, שמרתי על יציבות, איזון וחוסן מנטלי. שנה וחודשיים שלא ויתרתי לעצמי למרות כל מה שקורה מסביב".

לפני סיום, כתב לואיס על מצב המדינה. "שנה וחודשיים שבהם הדבר שאני הכי מייחל לו אחרי שקיבלתי את החיים שלי במתנה, הוא שנוכל ליצור פה עתיד טוב יותר. שנה וחודשיים שבהם 208 יום הם (החטופים) לא איתנו. 208 יום שמזכירים לנו כמה עוד עבודה יש לנו לעשות יחד כמדינה, כעם, כאזרחים, ובני אדם". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר