תערוכת הקובייה ההונגרית. צילום: Cube Works Studio

כולנו גדלנו עליה - ועכשיו היא מגיעה לראשונה לישראל

תערוכת הקובייה ההונגרית מגיעה לארץ • באירוע המסקרן יצירות רבות המושתתות על המשחק המפורסם • ויש גם זווית ישראלית

בין אם גדלתם בשנות ה-80, ה-90 או נולדתם לדור המסכים - אתם בטוח מכירים את הקובייה המפורסמת בעולם - הקובייה ההונגרית. כעת היא מגיעה לראשונה לישראל בתערוכה המוקדשת רק לה.

זה יקרה ב-30 ביוני בקניון הזהב בראשון לציון, שם יעשו כבוד לקובייה המפורסמת בהפנינג לכל המשפחה, תערוכת ענק של יצירות שעשויות כולן מקוביות, בהן יצירות ששברו שיאי גינס, מתחמי משחק ופעילות לילדים, מתחמי יצירה ומתחם התנסות ב-GO CUBE - קובייה חכמה, פיתוח ישראלי של חברת פרטיקולה המובילה בתחום הצעצועים החכמים.

תערוכת הקובייה ההונגרית, צילום: Cube Works Studio

בתערוכה, שתגיע כאמור לראשונה לארץ הקודש, תוצג גלריה מפוארת של יצירות הבנויות מכ-80 אלף קוביות, עליהן אמונים CUBE WORKS, אמני סטודיו קנדי לאמנות חזותית שיצרו תמונות ענק ע"י פסיפס קוביות הונגריות. אחת היצירות היא דגם של "הסעודה האחרונה" של לאונרדו דה וינצ'י, שזכה בשיא גינס על השימוש בלמעלה מ-40 אלף קוביות הונגריות.

תערוכת הקובייה ההונגרית, צילום: Cube Works Studio

הקובייה המפורסמת נולדה בהונגריה לפני כ-50 שנה והפכה ללהיט בעולם. בכל שנה אף מתקיימות תחרויות רשמיות ע"י איגוד הקובייה ההונגרית הרשמי. אם תחפשו את הזווית הישראלית אז גם כאן תמצאו אותה: לצד היצירות הקלאסיות והתמונות המפורסמות בעולם ש"מצוירות" באמנות הקובייה, יוצגו גם יצירות ישראליות של האמן הצעיר עמית שחורי בן ה-25.

תערוכת הקובייה ההונגרית, צילום: Cube Works Studio
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו