X

ההורסקופ להיום: המזלות שאוהבים דייט זול - ויגנבו לכם את הלב

אם זכיתם לצאת עם מזל שמעריך במיוחד חיבור רגשי, הוא לא ירצה שינופפו מולו בכסף (וגם עלול לחשוב שזה קרינג')

כיף לא חייב להיות יקר (וגם לא דייט). צילום: freepik

כשזה מגיע לדייטים ראשונים, לא כל בני גלגל המזלות מחפשים הזמנה למסעדה הכי נחשבת בעיר. יש כאלה שמעדיפים יציאות פשוטות יותר, במחיר סביר, שמאפשרות להתחבר באמת. דייטים כיפיים, מזדמנים, שלא מובילים לפשיטת רגל. 

המזלות האלה בעניין של פיצה, צ'יפס ובירות זולות. הם אוהבים דייטים על קפה - ואף פעם לא יגידו לא לגלידה. בסוף, הכל קשור למה שהם מחפשים בבן זוג. אם בני מזל מסוים מעריכים חיבור רגשי, הם לא ירצו שינופפו מולם בכסף (וגם עלולים לחשוב שזה קרינג'). אחרים פשוט מעדיפים את הדברים הפשוטים בחיים, כמו הליכות בפארק ורכיבה על אופניים. הם יודעים שכיף לא חייב להיות יקר.

אז מי אלה אותם מזלות מסתוריים?

סרטנים

אם אתם יוצאים עם מזל סרטן (21 ביוני - 22 ביולי), תשכחו ממפות לבנות. מזל המים הרגיש הזה הכי שמח כשהוא בדייט בסביבה אינטימית - עם נאצ'וס או צלחת חמוצים. או גלידת פיסטוק. מה שחשוב לסרטנים הוא הקשר הרגשי, ודווקא דייט מושקע ומוגזם עלול להרתיע אותם. אתם רוצים לזכות בלבו של סרטן? לכו על דייט בקטנה, משהו נעים ומזמין, ובעיקר, תפתחו את הלב.

בתולות

גם הבתולה המעשית (23 באוגוסט - 22 בספטמבר) מעדיפה דייטים צנועים שמאפשרים שיחה אמיתית. למרות הביקורתיות הידועה, הבתולות יעדיפו פשוט לשבת בבית קפה או לקנות אוכל בדוכן ברחוב. לטייל בשוק הקרוב במקום להתלבש לדייט מהסרטים. מזל האדמה הזה תמיד יעדיף היכרות אמיתית במקום סמול טוק במקום נחשב ומפוצץ.

קשתות

תוותרו על בר קוקטיילים יוקרתי גם בדייט עם מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר). מזל האש ההרפתקני הזה מעריך ספונטניות ואוהב ליצור זיכרונות באמצעות חוויות משותפות. הם יעדיפו לצאת לטיול אופניים ברחבי העיר, לטייל ברגל או לרקוד במועדון מאשר כל דייט מפואר. בכלל, הקשת הוא מזל ספונטני ולרוב בכלל לא מתכנן דייטים. עבורו, הפגנה של עושר היא דווקא טרן אוף. חשוב להם ליהנות יחד, ולא מה יש לכם בחשבון הבנק.

אז אם אתם רוצים להרשים את אחד משלושת המזלות הללו, עזבו את המסעדות המפונפנות. דווקא סתם אוכל רחוב או בירה או גם וגם, ובעיקר זמן איכות וחוויה קרובה ואותנטית - יכולים להקסים אותם יותר ולאפשר לקשר אמיתי להתפתח. לפעמים, דווקא הדייטים הכי פשוטים יכולים להוביל לרומן גדול.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר