X

BTS עושים את זה שוב: להקת הבנים הדרום-קוריאנית שברה שיא נוסף

הלהקה הוציאה ספר המסכם 10 שנות פעילות, והוא הפך מיד לספר הנמכר ביותר בעולם והתברג בראש רשימת רבי המכר של אמזון. חכו שתראו כמה צפיות יש לקליפים שלהם ביוטיוב

על הבמה בבוסאן. BTS. צילום: EPA

BTS, להקת הפופ הקוריאנית הפופולארית בקרב ילדים ובני נוער, הוציאה ביום ראשון האחרון ספר בשם "מעבר לסיפור (באנגלית המילים האלו תואמות לראשי התיבות של שם הלהקה): ההיסטוריה בת 10 השנים של BTS", וביום שני הוא כבר הצליח להגיע לראש רשימת רבי המכר של אמזון. הספר הוא תיעוד של תולדות הלהקה.

עמוד המכירה של הספר עלה לאמזון כבר בתחילת השנה, ללא שם רשמי, מחבר או תקציר – רק שמה של ההוצאה. מעריצי טיילור סוויפט האמינו כי מדובר בספר הזכרונות שלה, עד שחודש בדיוק לפני ההשקה חשפה ההוצאה את פרטי הספר, והפכה אותו לאחד הפריטים הכי מבוקשים באמזון.

BTS משגעת את העולם משחר קיומה, וכל קליפ שלה שובר שיאים במהירות שבה הוא מגיע לרשימת הסרטונים הנצפים ביותר באתר הווידאו. ביקשנו מ-Perplexity AI להזכיר לנו את הקליפים הכי נצפים שלהם:

Dynamite

הקליפ הזה שוחרר באוגוסט 2020 והיה השיר הראשון של BTS שהיה כולו באנגלית. הוא מציג את הלהקה רוקדת ושרה במגוון סטים בסגנון רטרו, ויש לו למעלה מ-1.7 מיליארד צפיות נכון ליולי 2023.

Boy With Luv

הקליפ הזה שוחרר באפריל 2019 ובו משתתפת הזמרת האמריקאית Halsey. הוא מציג את הלהקה רוקדת ושרה במגוון סטים בצבעי פסטל, ויש לו למעלה מ-1.6 מיליארד צפיות נכון ליולי 2023.

Butter

הקליפ הזה שוחרר במאי 2021 והפך במהירות לאחד הסרטונים הפופולריים ביותר של BTS. הוא מציג את הלהקה רוקדת ושרה במגוון של סטים צבעוניים, ויש לו קרוב ל-900 מיליון צפיות נכון ליולי 2023.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר