איך לנצל את הביקושים לביטקוין ולשאר המטבעות הדיגיטליים בחוכמה?

ב-2021 אי אפשר להתעלם יותר מהביטקוין, האת'ריום, הדוג'קוין, הסולנה ושאר מטבעות הקריפטו. כשמצד אחד שערי המטבעות עולים במאות אחוזים לאורך השנים ומצד שני יש גם נפילות חדות, המפתח לניצול מושכל של הפוטנציאל העצום של השוק הזה הוא היכרות מעמיקה איתו - בעזרת הקורס של CTFX

צילום מסך מערכת מסחר. ארכיון: Pixsabay

בשיתוף CTFX

כולנו שמענו סיפורים על אנשים שקנו ביטקוין או מטבע קריפטו אחר לפני שנים רבות וזכו לתשואות פנטסטיות של אלפי אחוזים ואפילו עשרות אלפי אחוזים. כולנו גם קראנו ידיעות על צניחות דרמטיות בשערי המטבעות החדשים – למשל ירידה של 40% בן לילה בשער הדוג’קוין אחרי חצי בדיחה של אילון מאסק ב-Saturday Night Live.

בהתאם היחס של רוב הציבור למטבעות הווירטואליים כולל גם סקרנות וגם חשש. “כבדהו וחשדהו” זו עצה טובה באופן כללי לכל השקעה, ובוודאי שביחס לשוק הקריפטו. גם אייל קרתא, מייסד CTFX – החברה הראשונה בארץ ללימודי מסחר קריפטו ומטבע חוץ – מדגיש שרק הבנה מעמיקה של השוק החדש ובמקביל של שוק המט”ח מספקת את הבסיס ההכרחי להפקת רווחים מהמטבעות הדיגיטליים.

מטבעות דיגיטליים – הזהב של המאה ה-21

כדי להבין טוב יותר למה ביטקוין, את’ריום, דוג’קוין, סולנה, קרדאנו ושאר מטבעו הקריפטו הם לא טרנד חולף אלא חלק בלתי נפרד מהמערכת הפיננסית של המאה ה-21, כדאי להקדיש כמה דקות לשיעור (קצר) בהיסטוריה:

המין האנושי משתמש בזהב ומעריך אותו אלפי שנים. הערך שלו יציב ובפרט בתקופות של אי ודאות מכל סיבה שהיא. במאה ה-17 המתמטיקאי והפיזיקאי המפורסם אייזיק ניוטון יצר את הקשר הראשון בין זהב לבין מטבע, הלירה שטרלינג. כל מדינה החזיקה עתודות זהב ולמעשה רק ב-1971 בוטלה הצמדת הדולר למתכת יקרה זו.

במקביל, במהלך המאה ה-20 התפתח שוק מטבע החוץ. ב-1944, לקראת סיומה של מלחמת העולם ה-II, חתמו 44 מדינות על הסכם בשם “ברטון וודס” שנועד לספק יציבות לשוק זה כחלק מהבטחת יציבות כללית בעולם. ההסכם קיבע את שערי המטבעות השונים אל מול הדולר של ארה”ב, ואת שער הדולר אל מחירה של אונקיית זהב.

לקראת סוף המאה ה-20 ובתחילת המאה הנוכחית הגלובליזציה וכוחות השוק החופשי גרמו לביטולו בפועל של הסכם ברטון וודס. היקפי המסחר במטבע חוץ נסקו בקצב מסחרר וכיום הם מוערכים בטריליוני דולרים ביום. יחד עם זאת המין האנושי עדיין זקוק לעוגן ממשי שאותו אף ממשלה ואף בנק לא יכולים לספק (ולראייה המשבר הפיננסי החמור ב-2008). מי שכן מספק עוגן כזה הם המטבעות הווירטואליים שבמידה רבה מהווים את הזהב של המאה ה-21.

המסקנה המתבקשת: שוק הקריפטו רק ילך ויצמח, וגם לכם יש הזדמנות לנצל את המשך הגאות – כאמור באמצעות קורס קריפטו.

מי יכול להרוויח ממסחר במטבעות וירטואליים?

כולם.

כל אחד וכל אחת יכולים לקנות ולמכור ביטקוינים, דוג’קוינים, את’ריום ויש עוד שלל מטבעות שכדאי להכיר, ולהרוויח סכומים יפים – אבל בתנאי אחד: קודם כל ללמוד. אמנם אחרי שמתחילים לסחור במט”ח ובמטבעות קריפטו ההכנסה היא פסיבית (ומשמעותית), אבל השלב הראשון מחייב מעורבות אקטיבית.

בעזרת קורס מטבעות וירטואליים גם מי שאין לו שום ניסיון בתחום או כל ידע קודם יכול להגדיל את ההכנסות שלו ואפילו לצאת לעצמאות כלכלית מוחלטת. באופן טבעי כדאי לבחור את הקורס המועיל ביותר.

הקורס היחיד בארץ שמשלב לימודי מט”ח ולימודי קריפטו

הקורס של CTFX הוא היחיד בארץ שהוא גם קורס קריפטו וגם קורס מט”ח. מאחר שהמטבעות הדיגיטליים והמטבעות של המדינות השונות הם כאמור חלק מאותו עולם, השילוב הכרחי ומאפשר לנצל בכל נקודת זמן את ההזדמנויות האטרקטיביות ביותר – בין אם זהו ביטקוין או סולנה ובין אם אלו הם הין היפני או הלירה שטרלינג.

עוד יתרון משמעותי של הקורס שבנה אייל קרתא – שפעיל בשווקי הקריפטו והמט”ח כבר יותר מ-8 שנים וחקר אותם לעומק גם תיאורטית וגם מעשית – הוא שילוב היבטים חשובים נוספים: מיסוי (תחום שאותו מעביר רואה חשבון מנוסה), חוקים ותקנות (בעזרת עורך דין שזו המומחיות שלו), פסיכולוגיה וניהול סיכונים וכמו כן טכניקות שונות למסחר בקריפטו שיניב מקסימום רווחים במינימום סיכון.

צילום ארכיון: pixabay

תלמידי קורס קריפטו ומט”ח ב-CTFX מקבלים גם גישה לאזור אישי באתר החברה ואפשרות לעקוב אחרי ההתנהלות של קרתא וצוות המומחים שלצידו בשווקים השונים. ניתן לבחור בין לימודים פרונטליים לבין קורס דיגיטלי באיכות 4K ובמחיר מוזל במיוחד.

בשיתוף CTFX

כדאי להכיר