בשיתוף רב מערכות גרופ
כמה פעמים אמרתם לעצמכם “מה היינו עושים בלי מזגן”, הרי אין תחושה טובה יותר בקיץ מלהיכנס לתוך בבית וליהנות ממשב רוח צונן אבל כשהמזגן מתקלקל שם מתחילות הצרות כי ברוב החברות תחכו לטכנאי הרבה מאוד זמן – ובכן, רבי מבטיח שבחברה שלו זה לא יקרה.
“למה לקנות דרככם ולא ישר מהחברה של המזגן?”
“אני מספק פה שירות באמת מסוג אחר, שירות מקיף עם זמינות שאין באף חברה אחרת והקפדה על איכות ביצוע.”
עם ניסיון אי אפשר להתווכח
רבי מולוג’נוב הוא יליד ברית המועצות שעלה לארץ בשנות ה-90, הוא נשוי לאנה, אב לשלושה ילדים ובתחום המזגנים נמצא כבר 15 שנה.
“היה קשה להצליח בארץ?”
“עבדתי קשה אבל זה השתלם. עליתי לארץ עם ההורים שלי, שמשון ובלה, גרנו בקריית שלום ולמדתי בדרום תל אביב. עבדתי בחברה שנתנה לי כלים וידע בתחום המיזוג ומשם יצאתי לדרך עצמאית.”

.
“תחילה אח שלך היה גם חלק מהעסק?”
“נכון, פתחתי את העסק יחד עם אחי ועם הזמן התפצלנו. הוא פתח חברה משלו בתחום החשמל ואני המשכתי עם מיזוג אוויר. יש לנו יחסים מאוד טובים ואנחנו עושים שיתופי פעולה עד היום.”
מפנקים לקוחות עם הטבות
רב מערכות גרופ בע”מ הינו קבלן רשום משרד התמיית 32089, שעוסק במכירת מזגנים, התקנה ומתן שירותים לכל סוגי המזגנים באזורי גוש דן והסביבה – רעננה, הוד השרון, אשקלון, אשדוד ועוד.
“כיצד עובדת ההתקשרות מולכם?”
“לקוחות פונים אלינו טלפונית ומבקשים הצעת מחיר. בשלב הבא מישהו מהצוות שולח הצעה דיגיטלית מסודרת דרך המייל או הווטסאפ ואחרי אישור ההצעה מבצעים התקנה תוך שבוע.”

.
“ואם רוצים לראות את המזגן לפני?”
“אפשר לראות באתר החברה או להגיע למחסן הייעודי שלנו.”
“תקופת הקיץ מאוד עמוסה, הרבה תקלות והתקנות חדשות. קורים מצבים שלא מצליחים לתת שירות לכולם?”
“גם כשאנחנו עמוסים מאוד ולא מסוגלים לתת שירות לכולם, הלקוחות מעדיפים לחכות כי הם לא מוכנים לפנות למישהו אחר, הם פושט אוהבים את השירות שלנו ואנחנו מפנקים אותם – אם הם חיכו הם מקבלים הנחה במחיר, פשוט כי אכפת לנו מהם.”
“מגניב. אילו עוד הטבות מעניינות יש לכם?”
“כל מי שמזמין יחידות VRF בדירות רבי קומות ובנייני משרדים מקבל גם שירותי מיזוג וגבס. אנחנו שוכרים גם חברת ניקיון שדואגת לניקיון הדירה עם סיום העבודה, שייכנסו לבית חדש ונקי.”

“ומבחינת אחריות?”
“יש אחריות, יש אימא ואבא, יש סדר וארגון ובשביל הלקוחות אני מוכן להוריד את הירח. אנחנו נותנים אחריות על כל פעולה בעבודה שלנו ומתחייבים לאיכות.”
אמינות כערך עליון
ברב מערכות גרופ בע”מ דוגלים בלקיחת אחריות ואיכות אבל הם גם מודעים לכך שהם אנושיים ומבטיחים שאם קרתה בעיה הם תמיד יחזרו לתקן: “כאשר אנחנו מגיעים ללקוח וידוע לנו שביצענו טעות בשוגג, אנחנו מתנצלים ודואגים לטפל בה במלואה ללא עלות” מסביר רבי ומוסיף על מה שבאמת חשוב לו בעסק: “אמינות, שירות, אחריות ושוב אמינות.”
“איך עובדת האחריות? הרי אתם מתקינים מזגנים של חברות אחרות.”
“במידה והמזגן תקול או כאשר יש בעיה כלשהי עם המזגן אין צורך להתקשר לחברת המיזוג, פשוט פונים אלינו. אנחנו דואגים ליצור קשר עם החברה, מעבירים להם את המידע ומתאמים הגעה. אחד מהטכנאים של החברה מגיע אל בית הלקוח יחד עם טכנאי חברת המיזוג למטרות אחריות.”
“ואוו, זה שירות מיוחד אם גם מישהו מטעמכם מגיע.”
“כמו שאמרתי – שירות זה ערך עליון ואנחנו מלווים את הלקוח לאורך כל הדרך. חשוב לנו ללוות אותו לאורך כל התהליך ולהעניק שירות מושלם ואיכותי.”
“שירות מדהים. מה אתם מתכננים לעתיד?”
“אני רוצה להפוך את החברה לכלל ארצית. לפתוח סניפים גם בצפון וגם בדרום ופשוט להיות יותר גדול. וגם להמשיך להעניק שירות אישי ומיוחד כי זה לגמרי סוד ההצלחה שלנו.”
לפרטים נוספים על רב מערכות גרופ בע”מ, לחצו כאן.
***הכתבה נערכה על ידי עדן יצחק Eden-Ink
בשיתוף רב מערכות גרופ
