אסתר קנוחן, שהכרנו כולנו בעונה האחרונה של "ווארט" שם הכירה ונישאה לחתן שלה אריאל ג'יאן פרסמה אמש (מוצ"ש) הסבר להיעלמותה בימים האחרונים מהרשת החברתית: הגעה לבית החולים שערי צדק בירושלים.
"שבוע טוב", כתבה אסתר על רקע תמונה שלה על מיטת חוליה. "בימיםה אחרונים לא יכולתי להפעיל (את העמוד). חייבת להודות שהתגעגעתי מאוד, אבל אני לאט לאט חוזרת לעצמי, ברוך השם".
בהמשך העלתה סרטון שאריאל תיעד אותה על כיסא גלגלים, כשהיא נראית מותשת מאוד. "אסתי, מה את אומרת שנשתחרר מפה?", שאל ג'יאן שניסה לרומם את מצב רוחה של רעייתו. קנוחן הנהנה בראשה ואמרה בקול חלש: "נשתחרר". על גבי קטע הווידאו הוסיפה: "לא אשקר. זאת אחת החוויות הכי כיפיות שהיו לי בחיים (רק בלי הכאבים)".




