מגישת חדשות 14 עלתה לשידור עם רגל שבורה
מגישת "שבע" יערה זרד עלתה אמש לשידור עם גבס ברגלה
Your browser doesn’t support HTML5 audio

חודש אחרי שנפצעה בחג השני של פסח ושברה את רגלה, חזרה אמש (שלישי) מגישת "שבע" בערוץ 14 יערה זרד לשדר, ועשתה זאת כשרגלה עדיין מגובסת.
בפוסט שהעלתה זרד היא פרסמה סרטון תיעוד שלה עם רגלה המגובסת כשהיא באולפן החדשות, פוסעת עזרת קביים לכיסא המגישה. "איך מעבירים שידור עם רגל שבורה?", שאלה וענתה: "ככה".