טום ואלמוג הם הזוכים ב"המירוץ למיליון"
זוג החברים קטף את המקום הראשון בסופה של התחרות המאתגרת והקשוחה
Your browser doesn’t support HTML5 audio

הערב (ראשון) בתום פרק גמר מותח במיוחד הכדורגלנים והחברים הטובים טום שלח בן-29 ואלמוג אוחיון בן ה- 31 הגיעו למקום הראשון ב"המירוץ למיליון 2026" וגרפו מיליון שקלים לכיסם. מי הגיעו למקום השני בפער של שניות בודדות?
אחרי שחצו שלוש יבשות, עשר מדינות ומעל ל-45,000 קילומטרים, הגיעו שלח ואוחיון ראשונים לנקודת הסיום האחרונה של העונה בארגנטינה.
במקום השני ובפער של שניות בודדות מהמקום הראשון הגיעו עדי ואור, נשואים + 2 מרמת גן.
במקום השלישי הגיעו אזי ודני, אבא ובת מכפר האורנים ותל אביב.
"המירוץ למיליון" חותמת עונה עם ממוצע רייטינג של 18.5% (לא כולל הגמר) והיא התוכנית הכי נצפית ביותר השנה בטלוויזיה. זאת גם העונה הכי נצפית של הפורמט בעשור האחרון.