גל גברעם וטום אביב במפגש צמוד: "התגעגעתי"
גל גברעם הגיעה למסעדה של האקס טום אביב, ולנו יש תמונות מהשטח שמתעדות את השניים קרובים במיוחד. סיכוי לקאמבק?
לא מעט אנשים התפלאו כשחלפו היום ליד מסעדת ההמבורגרים שלטום אביבבשוק הכרמל, וראו את מי שיושב איתו:גל גברעם, האקסית המתוקשרת.
השניים תועדו משוחחים ארוכות ונראו אפילו מתואמים להפליא עם סרט על הראש.

טום אביב וגל גברעם משוחחים במסעדת holy cow של אביב
בהמשך גברעם ישבה לסעוד, עם הרבה חיבה שנרשמה בין השניים.
"דבר אחד התגעגעתי אליו"
זמן קצר אחרי המפגש, גברעם העלתה סטורי עם תמונה לצידו של אביב ומנת המבורגר מפתה.
הכיתוב: "דבר אחד התגעגעתי אליו, וזה האוכל. בהצלחה מר דובי".
יש מצב?
אביב סיים לא מזמן קשר שהסתיים בביטול אירוסין.
גברעם, נכון להיום, רווקה.
גברעם העלתה גם תמונה נוספת עם טוויסט: "תגיד לי מי אקסך ואגיד לך מי אתה".
נראה שהיא מאוד אהבה את ההמבורגר. האם אביב יבשל לה עוד? נחכה...






